Direktlänk till inlägg 7 oktober 2008

Jag vaknade...

Av Tesen - 7 oktober 2008 19:21

... o gick till Åkersviksskolan för en föreläsning. RUS (relationsutvecklingsschema), var en väldigt bra föerläsning. Glatt överaskad. Hur man kan se o hjälpa det enskilda barnet i sin utveckling. Förhoppningsvis nått vi kommer att använda oss av på jobbet. Ett enkelt sätt att läsa av ett barns utveckling o vart man ska vara som fröken, för att hjälpa o stötta barnet. Detta skrivet med mina egna ord, det ni! Ibland kan jag ju låta smart.

Sen kom jag hem, till ett tomt hem. Malin har jobbat o har teater, så jag har haft en kväll med bara mig. Kan vara så skönt o bara få vara, strosa runt, göra inget alls ensam en kväll. Nu uppskattar jag Malins sällsakp väldigt mycket, så det är inte så jag menar (för er som alltid tror det värsta)... Sen är jag inte i riktigt bra skick, så det är nog skönt för Malin o få vara "ledig" en kväll oxå. Haha. Tur att jag känner mig själv, så jag vet vilken häxa jag är ibland.. Synd bara att det är mina nära o kära som drabbas :(

För närvarnde är det så mycket tankar som flyger runt i huvudet, jag får inte riktigt nån rätsida på dom. O hur lätt är det då o förklara för folk varför man är som man är, när man inte riktigt vet själv?? Kan det vara så att det är detta tråkiga, kalla mörker som stör allt??!! Tur att vi ska åka bort över jul o nyår, så man har nått o se fram emot. Det är ju illa att man inte kan funka som man ska när det börjar dra ihop sig till vinter. Väldigt irriterande är iaf.


Allt man inte dör av blir man starkare av.

(ska nu bara försöka ha det i bakhuvudet)


Puss o Kram

 
 
Chefen

Chefen

7 oktober 2008 21:02

Du sköter dig bruden ... det lät riktigt smart ;) Bra att du gillade föreläsningen .... för det gjorde jag med - ses tomorrow :)

http://sweetypajen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Ovido - Quiz & Flashcards