Direktlänk till inlägg 12 oktober 2008

Så trött

Av Tesen - 12 oktober 2008 17:58

Jag är helt slut idag. Ont i axeln, ont i ryggen ja ont överallt. Jag är riktigt gnällig idag.

Gårdagen med bubbel o bastu, blev en lyckad o rätt lugn kväll. Otroligt god o mycket mat, gott vin, trevligt SÄLlskap.. Det va riktigt skönt. Dock blir man ju så slut i kroppen när man bubblar, så det blev en ganska tidig hemgång. Men till mitt försvar började vi väldigt tidigt på dagen ;)

Dagen har bestått av kaffe, cigaretter, powernap o tvättstuga. Va ut till mamma o hämtade lite köttbullar oxå.

Snart ska vi ut o äta o sen blir det soffläge med Navy Cis resten av kvällen.

För att sammanfatta dagen, så har det återigen varit en helt otroligt tråkig dag. Man kanske skulle ta o skaffa sig ett liv!!


Puss o Kram 

 
 
Ingen bild

Mamma

12 oktober 2008 18:20

Tack för den goda efterrätten. Ibland blixtrar du till. Det var en väldigt behaglig kväll. Det får vi göra om i vinter. Kram

 
Karolina

Karolina

12 oktober 2008 18:30

Men det e väl tur att några gnäller ... vad vore världen utan gnäll ;)Mindre gnällig kanske? Eller Gnällfri .... Men tänk på en sak ... gnäll rimmar på snäll - så det e så ;) Ses imorrn !!

http://sweetypajen.blogg.se

 
Linnea

Linnea

13 oktober 2008 13:58

va fan du har väl ett liv. Kom tillbaka när du är som en annan vännen ;)

http://frulindberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Ovido - Quiz & Flashcards