Direktlänk till inlägg 9 november 2008

Operation Lockdown

Av Tesen - 9 november 2008 18:36

Vilken helg.. O den är inte slut än på några timmar.

Kom hem kl 16:50 i fredags, låste dörren o sen dess har jag inte rört mig mycket.. Jag har vandrat mellan fläkten, soffan, toan, soffan igen, sov några timmar oxå. Helt fantastiskt. Hade inte tänkt o röra mig utanför dessa väggar förrän kl halv åtta imorrnbitti, då e det dax för arbete igen. Fränt o få komma på jobbet utvilad efter en lugn helg.

Vi har nu plöjt 32 avsnitt (sedan i fredags) av Ncis o det är väl några avsnitt kvar till man får gå o sova.. Haha. Det har nog inte vara så mycket ledigt i helgen ändå. Har ju varit helt uppslukad av tvn o soffan.. HAHA!! 

Nä nu ska jag lägga mig o få lite mer liggsår av soffan..


Puss o Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Ovido - Quiz & Flashcards