Direktlänk till inlägg 11 november 2008

Prickar, virriga tanter o lite Grey´s

Av Tesen - 11 november 2008 20:53

Jag tror överskriften säger allt om min dag.

Kan börja med


Prickar:

Har poppat upp en massa konstiga prickar på min stackars kropp. Tror det e min chef som har smittat mig med pricksjukan. Nu ska inte ni snuskiga människor tänka sånna tankar!! Min chef e min chef, för tusan.. Haha. Nä, vet inte riktigt vad det är för prickar jag fått. Har en gigantisk överläpp nu iaf eller kan inte gigantisk men den känns så.. Fortsättning följer om prickarna. Lär ju inte bli av med dom på ett tag...


Virriga tanter:

Jag ringde min kära farmor idag. Hon är kanske världens snällast människa men hon e över 80, så jag kan väl säga att hon e lite virrig. Det gör så ont i hjärtat på mig när jag pratar med henne. När jag hör hur gammal hon blivit o hur sliten hon är, vill jag bara trolla henne ung igen... Ska iaf dit o fika på torsdag. Lite födelsedagsfika. Har dock fått en konstig känsla i magen att det kan vara sista gången jag träffar henne. Inte bra!!


Grey´s:

Älskade Grey´s Anatomy. Vad det är skönt o bara få vara totalt jävla tjejig 45 min varje vecka. Bara o sitta o gråta floder, tycka synd om sig själv, önska sig in i en annan värld alltså bara få vara tjejig.. Helt fantastiskt.


Nu ska jag lägga mig o sova bort denna skitdag o hoppas att det blir bättre imorrn. Imorrn e det teater igen. Känner inte riktigt för attt åka dit men jag har väl inget annat val! Det är väl bara o gråta en skvätt denna vecka oxå. Jag säger bara det JAG HATAR IMPROVISATIONER...


Puss o Kram


 
 
Karolina

Karolina

11 november 2008 21:39

Tat lugnt!! Imorrn är ordningen återställd.... jag kommer å stampar lite med foten så lugnar ungarna ner sig ...... haha... eller inte :) Ska undersöka dina prickar imorrn... å fastställa din diagnos :) *kram*

http://sweetypajen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Skapa flashcards