Direktlänk till inlägg 22 december 2008

Packad o klar!

Av Tesen - 22 december 2008 12:09

Vad ska man nu göra?? Dagen kommer vara ett totalt kaos. O stackars SÄLen kommer att få äta upp min iver i form av elakhet o dålig humör. Jag kan be om ursäkt redan nu, så FÖRLÅT. Måste nog faktiskt komma på nått o göra i afton. Undra vem man kan åka o våldsgästa idag då?? Pappa kommer o fikar sen ikväll så då e det ju lugnt men fram till dess.

Hur gör man för att få med sig allt?? Jag skriver lappar, listor o små notiser överallt. Sen när jag sammanställer dom så står det iofs samma saker på dom. Lite av en kontrollfeak, det är jag det. Fast det är ju så att glömmer jag nått hemma är det ju bara o handla nytt, men ändå.. Jag vill ju ha med mig allt. Tänk om jag tex skulle glömma rakhyveln, efter 2 veckor lovar jag att jag ser ut som en varulv!! Haha. Eller min favoritpymme, då kan jag ju inte sova. Eller bikinin, då kan jag ju inte bada.. Oj oj oj, hur ska detta gå??!!

Även fast man bara ska vara borta i 2 veckor är det hur mycket som helst som ska göras. Har jag vattnat blommorna, luftat elementen, dragit ur timern osv.. Känns lite tryggt att ha Backis brevid som kan komma in o fixa allt jag kommer på att jag har missat!!

Nu ska jag ta o göra mig klar o åka in till stan o fixa det sista som ska göras, eller det är ju inget kvar att fixa, så jag ska nog bara shoppa!! Haha. Måste sysselsätta mig lite.


Puss o Kram

 
 
LILLAsyster

LILLAsyster

22 december 2008 17:14

Hej Storasyster, hoppas ni får en superbra semester... ta hand om varandra så hörs vi när ni kommer hemm... god jul och gött nytt år... possimoss

http://janiee.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Ovido - Quiz & Flashcards