Alla inlägg under december 2008

Av Tesen - 4 december 2008 21:17

Jag är jättehungrig men orkar inte äta nått.. Är det illa då? När man vet att livet blir lite lättare o leva när man är mätt men man orkar bara inte... Så trött nu för tiden. Jag är trött på alla o alla är trött på mig. Fast det gör inte så mycket..


Har precis kommit hem från en kväll på Opalen. Nathaliedagen i dag. Malin o ligan har sjungit o som vanligt lät det väldigt bra. Återkommer med fler reflektioner imorrn när jag har sovit på saken o sorterat vad jag tycker om det... Inte att dom har sjungit utan mer galan lixom..


Puss o Kram

Av Tesen - 3 december 2008 21:46

Kan det sluta med att jag blir en dryg anka i år?? En anka med simfötter, gul regnjacka , sydväst o ett metspö.. Kanske en egen balja.. Manuset vi läst idag var helt fantasitskt. Jenny kan hon!


I övrigt har det varit en riktigt skitdag. Längesedan jag va så risig som är jag är nu. Så trött o tom i huvudet. Inte nog med det så är det folk som "stör" mig, som jag måste vara med. Folk jag måste landa i att ha nära mig, även fast hade jag nått val så hade våra vägar aldrig korsats. Det är väl bara o göra ett tappert försök att finna sig i det hela. Det kommer säker att gå bra o folk bara kunde sluta vara så jävla duktiga o småjävliga!! Usch, jag vill bara kräkas på dom. Kan inte ens tänka mig att saker sägs utan tanke, utan att det verkligen finns en illvilja hos dom. Så jag kan inte ens försöka tänka positivt, kan inte tänka att det är jag som har missuppfattat allt.. Så nu e det bara o försöka stänga ute skiten. Fast det är jävligt svårt... Hur ska man inte ta åt sig?? Hur ska man inte bli berörd??


Usch o Fy

Av Tesen - 2 december 2008 22:31

har vi haft idag.. I Liden av alla ställen. Kan säga att det va inte roligt att åka från Liden till Kovland o sen köra därifrån till stan.. Herregud va snö det kan komma på några timmar bara. Undra hur jag ska ta mig till jobbet imorrn?? Måste vara i tid (vilket jag iofs alltid är) oxå eftersom jag har öppningen..

Vi hade just inget på agendan för mötet idag mer än lite julmys o allmän surr..


Nu ska jag göra ett tappert försök att lägga mig o sova, även fast jag är så upp i varv o elak att jag kommer nog aldrig att somna. Sen gör ju inte oron att inte ta sig till jobbet saken bättre. Måste nog ta en rök o sluta tänka innan jag fixar en sovning!!!


Puss o Kram

Av Tesen - 1 december 2008 18:24

Det är vad jag är idag. Ju mer jag tänker desto mer irriterad blir jag. Vad e det för fel på folk som inte kan vara raka o ärliga?? Om jag gör något fel eller säger nått som inte stämmer eller säger nått som sårar, varför inte komma till mig o säga nått?? Varför måste man alltid kolla med andra först om saker o ting har lagt sig?? Blir så jävla irriterad. Om folk är så nyfikna kan dom väl kolla med mig innan dom vänder sig till andra med kommentarer o dyligt. Förr eller senare kommer allt fram till dom det handlar om, så varför inte ta saker direkt med berörda människor istället för att tissla o tassla bakom ryggen?? Inte nog med det, så blir jag så jävla irriterad på folk som får slut på argument o tar till "nävarna" istället. Om man inte har nått mer o säga, så gå därifrån. Man behöver inte le ett drygt leende o klappa på nån, inte ens på skoj!!

Jag förutsätter att när jag gör fel så säger nån det till mig. Jag behöver inte tisslet o tasslet. Eller e det så att jag är så jävla skrämmande att man inte kan prata med mig?? Har mig veteligt aldrig ignorerat eller gått ifrån nån som behöver prata med mig, på gott eller ont. Så är det nån som vill säga nått så vet ni vart jag finns. Mina nära o kära ska aldrig behöva stå till svars för mig, det kan jag göra alldeles själv. Så sluta stör mina nära o kära o kom o ta disskusionen med mig istället!!



Ovido - Quiz & Flashcards