Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Tesen - 1 januari 2009 22:32

... fa vi pa hotellet. Har bokat en extra natt pa hotellet sa vi slipper driva runt i over tolv timmar innan vi ska till flyget. Synd bara att vi inte visste det tidigare, sa man hade kunna druckit ikvall.. Haha. Na, nu behover jag en nykter vecka for att komma tillbaka till livet igen..


Puss o Kram

Av Tesen - 1 januari 2009 15:43

Har en liten fundering over arsbytena. Ar det egentligen sa bra att man borjar varje ar bakis?? Satter inte det ribban over hur aret kommer att bli?? Ar det kanske darfor jag fortfarande inte ar rik, snygg o har dyr bil?? Kanske man ska prova vara nykter nasta skifte?? Ahh det kommer aldrig ga bra det heller...

Igar va vi o kakade med Sandra o Fredrik o sen hamnade vi pa Irish o firade in det nya aret med alla glada manninskor. Hade en helt fantastisk kvall med manga roliga partyfolk. Dom e ju helt underbara pojkarna o tjejen som jobbar dar! Hur underbart ar det inte o fa fira in nyaret med en man i gron kilt?? O det va pa riktigt, det va inget under.. Haha.

Det kanns idag att vi hade valdigt roligt igar. Kanner mig valdigt gammal!!

Imorrn e det dax att aka hem. Kanns som vi har orickat in en valdigt bra langd pa resan. Inte for lang o inte for kort. Har haft det helt underbart. Aven nar det regnade. Tack min Sal for resan!!!


Jag vill bara saga till min kara mamma att man kan visst ata plankstek med kottbullar!


Puss o Kram

Skapa flashcards