Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Tesen - 4 januari 2009 21:02

Måste bara lägga upp en fin bild på Grabbarna som såg till att vi va konstant full på semestern!! Kiltmannen är Steven (han till vänster), Scott (han till höder) så till att vi blev full en eftermiddag oxå!!

Kommer inte ihåg i vilket skick dom va i när bilden togs men dom hade nog fått i sig lite;)

Av Tesen - 4 januari 2009 20:48

Vad skönt o vara hemma o göra alla tråkiga saker igen! Har spenderat dagen i tvättstugan o framför datorn. Har fastnat helt för spelet Mahjong. Snacka om berondeframkallande!


Ikväll samlade vi alla vänner o käkade middag på Bite Line. Sista dåliga maten innan hårddieten sätter igång imorrn. Vi hade iaf väldigt trevligt, bortsett från att mina pojkar har gått bakom ryggen på mig o bestämt att vi ska tydligen ha en vit månad nu!! Skandal. Ska aldrig vara borta igen! Låta pojkarna få en chans att bestämma nått på detta sätt!! Återigen skandal!


Det är iaf fruktansvärt kallt ute. Håller ju på o avlider av kylan. Det är 30 graders skillnad från Playan o Sverige. Inte undra på att man fryser.

Imorrn ska jag o mamma hämta min stora jacka på kemtvätten o åka till Birsta o handla kläder till begravningen på fredag. Konstigt hur man kan koppla bort en sån sak när man har semester, fast det kanske ligger i bakhuvudet o pyr bara. Jaja.. Det löser sig og med allt..


Puss o Kram


Av Tesen - 4 januari 2009 00:02

Jag låter som en kärring men jag kan bara säga

Underbara, vackra, trygga hem..



Puss o Kram

Skapa flashcards