Direktlänk till inlägg 8 januari 2009

Jobbig dag...

Av Tesen - 8 januari 2009 22:32

Åkte hemifrån klockan sju imorse o kom hem klockan halv nio ikväll. Helt färdig igen.. Under dagen kom Sälen på att hon måste handla kläder till bergravningen, så det va bara o dejta henne på Birsta efter jobbet.. O där blev vi kvar enda tills dom stängde!! Ska iofs inte gnälla, jag fick ju ta g på en ny jacka. Kemtvätten pajjade ju min andra jacka, så då va det bara o köpa nytt!! O nej.. Haha.. Jag som bara HATAR o shoppa, NOT!!


Dagen i övrigt har varit lite jobbig i huvuvdet. Tror att det går väldigt mycket tankar om imorgon, även om jag inte vill erkänna det. På jobbet har det gått bra, det är nu när man e hemma allt kommer. Stackars Sälen kommer ha det jobbigt fram tills imorrn iaf. Ska kanske redan nu be om ursäkt o bry dig inte. Låt mig hållas, jag blir nog snäll igen!!! Så förlåt. Känner mig inte redo o gå o sova än. Har ingen ro i kroppen. Har inte lust med nått men ändå måste jag göra nått hela tiden.. Jobbigt värre iaf! Nån som har nått bra bot mot detta??


Nä, undra vad man nu ska hitta på för nått??!! Kanske fortsätta skriva meningslösa saker på bloggen eller gå o röka eller duscha igen eller gå ut o gå eller läsa eller göra allt för att inte behöva lägga sig o sova!!! Ja, ja vi får se vad de blir.


Puss o Kram


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Ovido - Quiz & Flashcards