Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Tesen - 14 januari 2009 21:54

... är väl kanske lite väl starka ord o förklara dagen med, men nått åt det hållet lutar det..

Natten startade med kaos med en väckarklocka bakom sängen! Vaknade när det ramlade ner o då va det bara o kliva upp, skjuta ut sängen, fiska upp klockan (annars hade den ringt klockan 5:15 o inte gått o stänga av), lägga sig o försöka sova dom få kvarvarande timmarna av natten! Jag som alltid sover uruselt när jag har öppningarna behövde inte leka Fånga klockan leken mitt i natten.

När jag slutade skulle jag försöka sova lite men det gick åt helvete det med, alldeles för mycket tankar o känslor i min kropp för att kunna varva ner. Gav upp sovningen o klev upp o duschade o drack kaffe!


Åkte ut till teatern o allt bara släpper. Konstigt vilken inverkan teatern kan ha på mig. Jag finner ett lugn som inte finns där annars, även fast jag måste tänka, lyssna o göra. Kan vara så att det finns ingen tid till att tänka när man är där, så därför blir jag lugn. Som det känns nu skulle jag kunna bo ett tag på teatern, så jag får vila huvudet lite!

Repet gick bra. Ska vara lite mer bitter än arg bara, hur nu det ska gå till. Fast jag har ju vana på båda, så det kanske inte blir så svårt bara jag får öva lite!!!


Puss o Kram

Skapa flashcards