Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Tesen - 15 januari 2009 21:18

... hade jag planerat för att göra min hemmakväll alldeles perfekt! Jag skulle bara komma hem o tjava på, duscha o kliva i pymmen, sen skulle jag bädda ner mig i soffan (hela soffan, alldeles själv. Inga bråkande fötter eller dyligt) kolla på Grey´s o Criminal Minds. Det va det enda jag hade planerat för kvällen. Ha en kväll när bara jag är hemma, när jag får göra precis vad jag vill (brukar jag iofs få göra annars oxå, men ikväll utan dåligt samvete), bara bry mig i vad jag orkar o vill. Det är då det händer...

Telefonen börjar ringa, o ringa, o ringa o ringa.. Så nu har jag suttit i telen sen ca klockan 19 o inte hunnat nått alls! Det är precis som alla känner på sig att, nu e hon ensam hemma o har tid o prata. Nu ska jag inte låta elak o arg, jag är väldigt glad att det är nån som bryr sig om mig o vill prata med mig.. Men det va ju inte vad jag hade planerat!! Haha.. Störa mitt ordningssinne på detta vis;) Nu har jag iaf missat början på Criminal Minds, så då kan jag lika gärna kolla på reprisen, den går säkert nån natt framöver..


Nu ringer telen igen, så vi höres imorrn..


Puss o Kram

Skapa flashcards