Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Tesen - 19 januari 2009 19:09

.. så jag kan börja gråta! Har världens sämsta dag idag. Skulle behöva få utlopp för tårar o skrik men det funkar inte. Så e det nån som vill komma o ge mig en smäll, så varsegod!! Behöver en liten knuff på vägen!


Dagen har varit som i ett stort töcken. Har varit helt färdig o yr hela dagen. Fattar inte vad det e för fel på mig just nu. Är det så att livet har kommit ikapp?? Orkar inte bry mig om nått. Känner mig totalt likgiltig inför allt. Jag vill bara krypa in i ett hörn o dö. Bara få vara i fred o vara lessen. Bara få vältra mig i självömkan. Då kommer den stora frågan, när ska man göra det?? När finns det tid för det?? Är det egentligen vettigt o göra det?? Borde man framkalla det?? Eller ska man, som vanligt, stoppa in det igen o skita i allt o hålla tummarna att man överlever till nästa gång?? Lite förvirrande!! Iaf i mitt huvud.


Är det nån som har ett tips för gladare tankar o dyligt, skriv gärna ett inlägg!!


Puss o Kram

Skapa flashcards