Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Tesen - 20 januari 2009 19:18


Urvräkningsdag!


1) Finnar stora som hela Norden!

Det grymma straffet för att man äter godis en kväll, en jävla kväll!! Jag brukar inte äta godis o sånt, för det är inte gott, men nu har jag ätit lite godis o straffet kommer som ett brev på posten. Pekka!! Han har flyttat in på min haka. Han verkar inte ha så brått därifrån heller. Så fort jag rör mitt ansikte gör han sig hörd, genom en ilning genom hela huvudet!!!


2) Prickar på hela kroppen!

Fråga mig inte vad det är men det är väldigt skumt iaf. Konstiga prickar i ansiktet o konstiga fläckar på alla andra ställen på kroppen. Tur att jag ska till sjukhuset o se över dom på fredag. Lite trött på fjåtislooken nu. Dom e så många så jag kan inte ens döpa dom!


3) Dåligt humör!

Är väl ett lika konstant koncept som tröttheten. Kan vara pms, kan vara för lite sömn, kan vara för lite att göra, kan vara för mycket att göra, kan vara alla olika alternativ som finns att komma på!


4) Cencurerad punkt

5) Jävla skitsnö!

Tänker inte lägga ner nån energi i att gnälla på det. Vi sitter nog alla i den sitsen just nu!


6) Ont i magen!

Har nog med jobbet o mitt humör att göra, eller så e det pms, eller nått annat. Kan egentligen inte vara bra o konstant äta 2 olika tabletter 4 gånger om dagen för magen inte e som den ska??!! Men vem har tid o gå till doktorn o vilken doktor bryr sig egentligen om o hjälpa människor?? Nä, mer piller till folket!!


7) Konstant trött!

Ja, vad säger man. Det spelar ingen roll vad jag gör, så e jag trött. Jag kan sova hur mycket som helst, eller inget alls o det e likadant iaf!


8) Får ingen ro av nått!

Kan inte landa nånstans ju nu. Är jag hemma vill jag åka bort. Är jag borta vill jag åka hem. Känns som att jag ska flytta till teatern, det är bara där jag bara får vara. Där kan jag sitta i ett hörn o bara få vara.


9) Mitt hem faller i bitar!

Blir så trött när man inte ens kan få vara hemma o slappna av. Nä, då e det en massa saker som skulle behövas göras typ renovera köket, renovera badrummet, fixa bården i vardagsrummet, skaffa en diskmaskin.. Allt man behöver är att äga några millioner.


10) Bilen låter konstigt!

Eller så lyser det lampor i den. Helt beroende på vilket humör Fröken Fiona känner sig på. Tydligen så ska inte en bil bara funka, utan det ska vara en jävla massa skit o göra där oxå. Irriterande!!


11) Inget gott o äta hemma!

Det hade varit så bra med nått fettigt, flottigt o fettbildande just nu. En riktig fettchock skulle min kropp behöva. Bara för att jag är så jävla bitter!! Fett löser allt!! Mer bilringar till folket!!!


12) Ingen lust med nått!

Känner en total likgiltighet inför allt. Enda anledningen att jag kliver upp på morgonen är, jag måste jobba för att betala allt som ska betalas, det blir inte bättre av o bara ligga i sängen heller (tror jag)! Vill inget, orkar inget, bryr mig inte om nått, skiter i allt!! Låt mig va!!!

13) Ont i ryggen!

Återigen en konstant företeelse i mitt liv. Fattar inte vad det är för fel. ONT har jag iaf, hela tiden. Usch.


Nu har jag vräkt ur mig för dagen. Nu kanske jag kan sova. Om inte 13 punkter av gnäll räcker för dagen, då vet jag inte vad jag ska göra!!

Nu kommer folk o tänka

-Vilken självupptagen idiot, tänk på dom svältande barnen i Afrika (eller vart fan dom nu är)

Då e jag så grym o hjärtlös, så jag säger

-Det e inte mitt problem. Dom har iaf inte, godisfinnar, bilar som låter konstigt, äcklig mat hemma eller snö!

Detta är min blogg, mitt urvräkningscenter o passar det inte folk, så låt bli o läs den då!!


Puss o Kram

Skapa flashcards