Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Tesen - 22 januari 2009 19:54

Jag tror jag har haft en bra dag! Eller iaf den bästa på väldigt länge. Även fast dagen startade med rubbning i balansen, så har jag ändå haft en lugn o bra dag. Har kanske nått mitt sista i nergången, så nu e dat dax o börja klättra upppåt igen. Konstigt hur det kan bli bara man får gnälla av sig lite! Väldigt skönt.


Dagen har iaf bara inneburit mat! Allt jag har tänkt på är mat. Mat, mat, mat o återigen mat! Gulliga Gun (våran gamla kock) va tillbaka på ett gästspel på jobbet o jag lyckades tjata till mig wok! Mmm fantastiskt gott.

Sen efter jobbet bar det iväg till Anna o Tommy, för middag beställd med korv o mackisar! Helt underbart! Här nog ätit så mycket idag att jag aldrig behöver äta igen, eller iaf dom närmsta 2 timmarna. Haha. Latmasken är svår att mätta.


Nu ska jag bara lägga mig i soffan o njuta av mitt nöjda huvud o min mätta mage. Blir kanske lite Numbers oxå om jag har lite tur o kan tjata mig till det istället för Criminal Minds.. Har ju redan sett dom!!


Puss o Kram

Skapa flashcards