Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Tesen - 9 februari 2009 11:43

Sitter på jobbet nu o har rast! Kan inte skaka av mig känslan att det e nått jag ska göra idag, nått jag har glömt! Så om det e nån som läser detta o vet vad jag ska göra, så skriv gärna ett litet inlägg.. Kommer fasiken inte på vad det är!!


Jag tror att jag bor på gatan gud glömde! Man blir alltid inskottad efter våran väg! Står man inne på gården, så går det inte o ta sig ut på dom stora vägarna! Så lika imorse.. Det va lika bra o ta full fart med bilen, blunda o hoppas på det bästa! Inte kanske det smartaste alternativet när man ska ut på Storgatan, men vad ska man göra när man har en enmeters snövall o komma över för o nå vägen??!!

Ja, ja, vi sitter alla i samma sits, så det e väl egentligen ingen idé o gnälla! Det e ju faktiskt lite mysigt oxå, bara man får vara hemma titta ut!! Inte när man måste ge sig ut i dettta kaos!!


Puss o Kram

Skapa flashcards