Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Tesen - 10 februari 2009 21:53

Ohh herregud, säger jag bara!!! Har spenderat 2 timmar av min kväll med riktiga fjårtisar. Inte bara beteendemässigt utan sånna där riktiga! Jag är fortfarande i chock. Kommer nog aldrig återhämta mig!

Ikväll har jag varit med Linnea o Kajsa på deras teaterrep med sina fjårtisar. Alltså riktiga fjårtisar!! Jag har skrattat som aldrig förr. Dom e ju så söta o så "dumma". Dom e lite av en egen art! Jag hoppas innerligt att jag inte varit sån men om det skulle vara så, så ber jag om ursäkt till mina föräldrar.

Jag vet inte hur många typ,ba, lixom eller alla andra givande ord jag har hört ikväll! Helt fantastiskt!!

Va man så berkräftelsesökande, låtande, fnittrande o totalt okoncentrerad när man va fjårtis?? Kommer bara ihåg att jag va det viktigaste o vad jag tyckte va det som räknades;) Haha.

Efter denna kväll har jag iaf konstaterat att, jag e så fruktansvärt glad att jag e gammal. Så nöjd med mitt liv, mina kläder, mitt tyck o tänk, min tillvaro i livet... Gud va jobbigt o alltid kämpa för o passa in, ha dom rätta kläderna o alltid se bra ut. Nä, tacka vet jag pymmen i soffan med goda vänner (dom oxå i pymmar naturligtvis)..

Måste dock ge fjårtisarna ett väldigt stor plus. Har aldrig sett en så bra omgång av Captain on Deck.. Finns det några som kan falla som man ska, då e det iaf Kajsa o Linneas fjårtisar!!!


Puss o Kram

Av Tesen - 10 februari 2009 13:02

.. har jag idag! Känns som en nervöskänsla, fast jag har inget o vara nervös för!! Konstigt.


För närvarnade e jag på jobbet o har en liten snabbrast. Sen börjar allvaret enda till klockan 17:15.. Direkt efter det ska jag väl åka på teatern o vara med Linnea o hennes ungdomar idag! Undra hur det ska gå??!!

Efter teatern hinns det nog inte med så mycket mer än o fixa lägenheten till avloppsnissarna som kommer imorrn, sen får jag förhoppnigsvis sova!!

Känner mig så otroligt stressad.. Fattar inte!! ja, ja det löser sig säkert, bara jag kommer på vad det är jag e så stressad över!!


Puss o Kram

Skapa flashcards