Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Tesen - 23 februari 2009 18:27

Dax för sent teaterrep ikväll. Vi börjar klockan åtta o kör väl på nån timma. Håller tummarna för att det blir rätt bra tid för hemkomst iaf! Har möte hela kvällen imorrn på jobbet, så det kan vara bra o komma hem i tid ikväll. För det lär ju bli sent imorrn.


Har iallafall suttit i badkaret o pluggat repliker nu. Känner mig hemma där! Haha.

Förstår inte riktigt hur jag ska få in allt. Kan ha satt en egen spärr för mig själv, men det e väl bara o fortsätta o nöta. Brukar ju fastna tillslut, får jag hoppas... Det e ju lixom inte så långt kvar till premiär nu..


Sen vill jag bara säga GRATTIS TILL VICTORIA MED FAMILJ, som blev en till igår!!


I övrigt kan jag väl inte säga så himla mycket mer...


Av Tesen - 23 februari 2009 07:18

Ny vecka, nya äventyr, eller??!!.

Har inte sovit mycket alls i helgen, bortsett från några timmar igår eftermiddag. Har alldeles för ont i magen för det...

Skapa flashcards