Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Tesen - 26 februari 2009 17:48

-- eller fläckar har jag på min arma stackars kropp nu. Väldigt oroande känns det iaf.

Dom ringde från sjukhuset o sa att provet inte hittat nått, men va tusan e det då?? Jag kan ju inte se i syne, eller??

Lite oroande känns det iaf.. Tur att jag ska på sjukhuset på måndag igen. Tänker nu kräva ett svar på vad det är, kan ju lixom inte gå runt o se ut så här resten av livet! Dom får tömma mig på blod om det så krävs för o få reda på vad det är för mystiska fläckar!! Jag kan inte ha kortärmat eller kortbyxor på mig, då skulle folk springa iväg!! Nä, det krävs lite ordentliga koller på detta nu, så jag kan börja sova igen!!! Nu gäller det bara o få in det i min doktors huvud!!


Ikväll ska jag ha en riktigt härlig kväll hemma hos Haugen i soffan!! Skönt o få åka bort, fast hem.. Haha Känns bra att jag börjar piggna på mig så pass att jag tar mig iväg nånstans. Skönt som tusan!

Livet känns lixom som det e på rätt väg igen o det e en sån befriande känsla varje "vår" när det kommer över en igen..


Puss o Kram


Ps. Johan, det e bara o ringa om du vill!! Dygnet runt. Ds.

Skapa flashcards