Alla inlägg under februari 2009

Av Tesen - 4 februari 2009 10:32

Fortfarande feber! Svettningarna o frysningarna är kvar! Nu kommer det tunga artilleriet in. Piller i stora mängder!!!

Av Tesen - 3 februari 2009 11:55

Efter en otroligt svettig o frysen natt har jag avncerat mig till soffan.. Feber har gått ner lite men jag är fortfarande helt knäckt!!

Av Tesen - 2 februari 2009 17:19

39.1 i feber o jag håller på att dö! Jag fryser, svettas, fryser o svettas.. 

Av Tesen - 1 februari 2009 19:28

Har spenderat dagen i soffan. Inte bakis utan pga en kommande förkylning. Har väldigt ont i bröstet o känner mig sliten som få. Hostar o snorar. Nu e det bara o hoppas att skiten bryter ut, så jag kan bli ordentligt frisk nån gång. Tar så på krafterna o vara smårisig hela tiden!!


Nu ska jag bara lägga ner mitt huvud o försvinna in i en värld av nummer...


Puss o Kram

Av Tesen - 1 februari 2009 01:26

Efter en enträgen kväll med huvudvärk är jag nu hemma.. Har haft en otroligt rolig kväll med massa mysiga människor. Skönt o se en massa "gamla" människor runt omkring mig som e lika knäpp som mig! Skönt o veta att man blir inte gammal förrän man inser det själv!! Haha


Nu e det dax för maxad sovnong o en lugn o skön dag imorrn!!


Tack Monaloo för kvällen, den va väldigt trevlig!!


Puss o Kram

Skapa flashcards