Alla inlägg under mars 2009

Av Tesen - 19 mars 2009 22:57

.. va det dax på allvar.  Tröttheten kommer som en käftsmäll.

Tur att man får sova när man e död, eller iaf i April!! Haha.


Puss o Kram

Av Tesen - 18 mars 2009 16:53

Anonymare än anonymast, så känner jag mig just nu. Men det e ingen fara. Jag andas alltså finns jag.

Det är så väldigt mycket teater just nu, så det finns ingen tid till att tycka, känna o tänka.. Men jag mår bra iaf!!

Enda som stör mig är bilen. Måste komma på en plan med den... Nån som har en idé?? Har försökt fått tag i min bilmekare men han vill inte prata med mig *snyft*. Tror jag ska ringa o terra honom mer imorrn. Bara så jag vet om jag kan köra ut bilen, eller inte köra, bogsera ut bilen, så han kan kolla på den...


Puss o Kram

Av Tesen - 17 mars 2009 18:21

.. rinner över mig som vatten på en jävla skitstrand!!!

Jag hatar min jävla skitbil!!!!

Av Tesen - 16 mars 2009 16:55

Jag har fått tag på en bil, eller jag har tagit SÄLens bil o hon har stulit sin farfars bli!! tack familjen Halvarsson för hjälpen!

Så detta innebär nu bara 3 problem kvar att lösa!

Dessa 3 är:

1) Jag måste få nån o titta på min bil, så jag vet vad det är för fel på den.

2) jag måste få igång den.

3) Jag måste hitta en bra mekaniker som kan fixa den.

Hur ska jag nu lösa detta?? Jag vet då inte!

Håller tummarna på att Albin kan komma o kolla på den nån dag (väldigt snart) o på nått sett få igång den igen... Allt mitt hopp till en uggla!! Vart ska detta sluta???

Av Tesen - 16 mars 2009 10:13

Jag blir galen!!!!!!

Här har jag ingen tid över för nått o vad händer då??? Jo, bilfan lägger av!!!! Nu när jag e i extra stort behov av den. Inte bara för jobbet utan även för teatern. Jag ska vara på ställen med väldigt kort tidsmarginal, vilket betyder att bilen hade ju varit väldigt bra att ha nu. Men nej, nej.. Då tar vi o slutar funka!! Blir hysterisk snart. AHHHHHH!!!

Undra nu hur jag ska lösa detta?? Nu blev det ett väldigt stor bekymmer igen. Jag vet att det kommer o lösa sig, men det blir ju så jäkla krånligt. O nej, det handlar inte om lathet, det handlar om tidsbrist!!

Jag hoppas att jag har en väldigt snäll sambo som kan köra mig till jobbet ett tag.. Får inte tag i nån som kan hjälpa mig med bilen heller, så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa detta. Sen finns det inte tid till o försöka köra bilen nånstans, eftersom alla jobbar på dagarn (även jag) o på kvällarna har jag teatern. Känns som det hade inte kunna vara ett sämre tillfälle för bilen o braka!

Kan det vara så att gudarna vill att jag ska lugna ner mig eller e det bara så att det är min vanliga jäkla otur?? Jag satsar på det sista...

Återkommer med mera sen, när jag har pratat med min kära sambo, så jag vet hur jag ska ta mig överallt!!!



Av Tesen - 15 mars 2009 15:04

Idag är sista "lediga" dagen med teatern. Har precis kommit på att 2 veckor framöver, har jag teater precis varje dag. Inte en enda dag utan att vara på antingen Kuben, Konsert eller Sundsvallsteatern.. Så nu e det bara o hålla i hatten o hoppas att man orkar!!


Ikväll ska jag bara låtsas o inte vara hemma o ligga i soffan o kolla på Csi. Är det någon som vill nått, skicka sms!!


Puss o Kram

Av Tesen - 15 mars 2009 02:41

.. varit vaken! är så trött att jag inte kan tänka klart. orkade inte ens dricka ett glas vin på festen ikväll.

Ska bli så skönt imorrn eller lite senare idag o göra inget alls. Ska försöka sova ett tag nu, sen blir det flyersutdelning på stan o sen e det INGENTING!! Bara ett lugnt skönt ingenting tills måndag morgon!!


Puss o Kram

Av Tesen - 14 mars 2009 09:08

Hoppas på en bra dag i dag.. Känner mig lite trött i kroppen. Vaknade klocka sex o kunde inte somna om. Det e ju inte bra när jag har teater hela dagen o sen e det lite att göra ikväll!!

Jag som skulle ha en lugn o skön kväll hemma igår, som vanligt sprack min planering. Hamnade på Bishop innan det va klart. va en sväng upp på alkishaket Daltons oxå.. Man hinner mycket när man e effektiv. Haha


Nu e det iaf dax o ta sig i kragen o rycka upp sig. har ju bara 8 timmar teater framför mig. Undra vart jag ska hitta uppladdningen för det då??!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards