Alla inlägg under mars 2009

Av Tesen - 14 mars 2009 00:30

Jävla idiot!!

Krävs vissa saker för o kliva in i mitt liv!! Folk som tar sig friheten förtjänar det inte!! Jävla IDIOT!!!!

Av Tesen - 13 mars 2009 18:34

Nu har det hänt igen.. En lugn kväll som förvandlas till nått helt annat!!

Jaja, man ska ta livet som det kommer, o nu kommer det visst med en väldigt fart o lite alkohol!!


Puss o Kram

Av Tesen - 12 mars 2009 19:42

Äntligen en kväll hemma, utan att göra nått, inga krav, inga måsten. Har längtat så otroligt till denna kvällen o nu när jag är här känner jag mig mest bara trött o uttråkad. Det är nog bra o vara hemma o göra inget, så jag kanske uppskattar alla saker man ska göra här framöver... Fast det kanske är så att min kropp har blivit så van o göra nått hela tiden, så den inte kan gå ner i varv när det väl händer att det finns tid för det. Eller så kan det vara så att jag har lite för mycket snurr i huvudet nu, som gör att jag inte kan landa ordentligt. Jag mår bra o trivs rätt bra med mitt liv, det e lixom alla andra som ställer till det för mig nu! Vad bra det skulle vara om alla kunde vara glad o ha det bra, så man slapp oroa sig för alla andra oxå!! Fast det blir väl så, när jag börjar vakna till liv igen, ser jag väl alla andra som inte mår så bra. Man blir ju lite lätt "självupptagen" när man inte mår så bra...


Min doktor ringde igår o berättade att alla proverna såg bra ut o hittar inget som kan förklara min mage. Så eftersom inga prover visade nått, så fick jag innediagnosen IBS (=typ, störd tarm eller nått!!) (varför jag nu va tvungen o få en diagnos??!!), som tydligen är nån form av stressmage. Jaja, det blir nog bra.

Iaf så drog hon på sig när hon skulle berätta att allt så bra ut, vilket e lite konstigt, men iaf så sa jag att det e ju jättebra att det inte är nått fel på mig, då sitter det nog bara i huvudet, sa jag o skrattade. Min doktor blev dock förtvivlad o frågade om jag kände mig deprimerad, men så är inte fallet, det va mer att då e det utomstående faktorer som göra att jag mår som jag mår, typ stress, dålig mat, för lite/mycket sömn, alkohol osv.. Så vi fortsatte prata o konstaterade att jag måste nog lägga om mitt liv lite, SLUTA STRESSA, dela på problem, inte lägga på mig allt o SLUTA STRESSA!! Så vi får väl se om jag börjar må bättre i Maj eller nått, när det finns tid till o sluta stressa. Haha.


Nu ska jag nog bara ligga i soffan o göra inget alls o stressa upp mig för att jag gör inget alls..


Puss o Kram

Av Tesen - 11 mars 2009 21:32

Idag känns det roligt o bra med teatern igen. Tänkte för mig själv att idag ska jag skita i allt o bara ha roligt, o fan vad roligt o bra det har gått..


Nu e det iaf dax för en dusch o sängen. Hållit låda sen kvart över fem imorse, så jag börjar inta komastadiet!!


Puss o Kram

Av Tesen - 10 mars 2009 22:28

Äntligen hemma efter en låång dag!

Kom hem till en "ICAbakad" kladdkaka. Vi firar visst 6 månader som trolovad (vilket ord. Haha) idag. Hade jag helt missat.

Tack min kära SÄL för att du kommer ihåg o finns!

Tur att man e tillsammans med en snäll o förlåtande människa, eller SÄL;)

Nu e det iaf dax för nerbäddning. Har öppningen imorrn, så nu måste det sovas!


Puss o Kram

Av Tesen - 9 mars 2009 22:30

Hur tror man att man ska kunna sälja nått om man inte marknadsför en "produkt"?? Man måste väl ha lite framförhållning när det kommer till stora saker som ska göras. Stora förändringar kräver mycket marknadsföring!! Fattar vilket dumhuvud som helst!!

Vi har premiär med teatern om 11 dagar o det finns ingen marknadsföring ute i omlopp. Inte ens en jäkla annons i tidningen. Detta kommer att innebära att vi kommer att spela för ca 5 presoner varje föreställning o det får en inte o bli motiverad att fortsätta spela teater. Ett rba sätt o ta dö på intresset hos folk. Det kan ju inte gå runt ekonomiskt heller. Hyra en stor teater o inte få in pengar på pjäserna!! Skandal av stora mått!!!!

Nu när jag ändå är i gnällartagen (igen) så kan jag lika gärna fortsätta. Jag blir så jäkla trött på att jag inte får in replikerna i huvudet. Jag kan dom när jag e hemma o bara tar dom i lugn o ro i soffan, men så fort jag kommer ut till teater så bara försvinner allt..

Om man nu ska se det positiva i allt, så e det kanske bra att det inte säljs biljetter..


Nu ska jag till o pess o gå lägg mä!!


Puss o Kram

Av Tesen - 9 mars 2009 11:53

Till Kajsa o Jesper som fick en liten tjolanta!! Helt underbart vacker o så liten.

Coolt med en liten knodd i "ligan"!! Måste nu inhandla lite "coola" grejer till tösen, så hon inte drunknar i Linneas rosa fluff!! Haha

Grattis, grattis, grattis o åter grattis till er!!!


Puss o Kram



Av Tesen - 8 mars 2009 16:13

Måste skriva en inlägg tillägnat min goda granne, VaktisBackis!!

Han har idag hjälp oss med att ta bort skåp, såga hål o bara varit manlig en stund. Härligt att ha en sån bra människa brevid sig här i huset!

VaktisBackis (Byggare Backis funkar oxå!)e dagens hjälte, för alltid en hjälte i mitt hjärta!!

Ovido - Quiz & Flashcards