Direktlänk till inlägg 6 april 2009

Skvallerkärringar!!

Av Tesen - 6 april 2009 17:55

Jag har blitt vuxen! Vad jag kan skratta åt saker, som tidigare hade gjort mig såå lessen.

Det e så fantastiskt att se 2 människor som inte riktigt känner varandra, göra ett tappert försök att bli vänner. Allra helst när Person 1 skiter fullständigt i det. Det e så roligt o stå på "sidan" o se denna bedrövelse utspelas framför en. Enda anledningen dessa 2 männsikor, enligt Person 1, pratar är för att få utbyte i skvaller o diverse andra saker som kanske inte alla bör veta. Men iaf så tror Person 2 att dom är på väg att bli "bästisar" o hakar på allt som Person 1 säger o spär på allt som sägs lite extra. Så med andra ord så ska dom egentligen inte ens prata med varandra, för det kan aldrig föra nått gott med sig.

Men vem är jag att lägga mig i??!!

För att komma till det som skulle kunna göra mig så lessen, så är det nästan lite mobbingvarning, fjårtisfasoner på det som sker. Det som skulle kunna vara det som gör mest ont, är besvikelsen av att ha männsikor nära o som sedan sviker gång på gång! Detta gäller nu inte bara mig, utan det finns fler i min omgivning som oxå reagerat illa på detta. Vill folk skvallra om mig, låt gå. Men då förtjänar jag iaf efter tag att få förklara o säga vad som är riktigt!! Jag har iaf kommit på att jag orkar helt enkelt inte bry mig, blir det stora konsekvenser, måste jag ju bry mig naturligtvis. Jag orkar inte ens bemöda mig i att få dom o sluta skvallra, jag bara rycker på axlarna o går därifrån..

Men det finns folk som borde få reda på vad som sägs... Men vem är jag att skvallra??!!

Förhoppningsvis kommer jag aldrig att sjunka så lågt som dessa männsikor. Skulle jag någonstans få en tendes till det, så snälla, säg till mig ordentligt o funkar inte det, ge mig en käftsmäll. Jag vet att jag inte är världens bästa människa men jag hoppas o tror att jag iaf är bättre än dessa!!

 
 
Ingen bild

Jennie

7 april 2009 08:10

haha ja det kan man verkligen säga..possimoss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Skapa flashcards