Direktlänk till inlägg 13 april 2009

Irriterad!

Av Tesen - 13 april 2009 16:25

Jag känner mig irriterad som få idag. Har ett bekymmer som inte kan släppa från huvuvdet. Men det e så trivailt o ovesäntligt, så det e ingen idé o skriva om det. Fast jag kan inte få bort det från huvudet, så jag måste skriva om det. Fast jag vet hur jag ska formulare det hela, för det gör mig bara så irriterad... Så hur gör jag nu??

Ska försöka få ihop nån form av förklaring, bara för att få ut det.

Jag blir så irriterad på folk som inte kan vara ärliga o går bakom ryggen på mig. Istället för att fråga rakt ut o förklara varför, så kör vissa en egen stil o går bakom ryggen o hittat på anledningar för att få som man vill. Osså blir jag lessen o besviken när allt uppdagas. Inte nog med att jag redan vet allt, så vet inte denna människa om att jag vet, fast det anas, då blir den berörda människa obekväm, osså får jag skit för det oxå. Samtidigt mitt i smeten, så ska det vara lixom en vän. Men är man inte rak o ärlig så är man väl inte en vän, eller??

Kontentan av det hela är, man ska inte vara hemma. Man ska vara borta njuta av livet. Så fort man kommer hem dyker det upp nått jävla skit som stör en. Nä, låt mig få vara borta, det blir lugnast så! Eller va rak o ärlig mot mig, så slipper jag fundera o bli lessen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Skapa flashcards