Alla inlägg den 15 april 2009

Av Tesen - 15 april 2009 20:19

.. utan 2 BÄBISAR!!! En i Augusti o en i September. Jag ska bli faster igen, även fast den första inte har poppat ut än! Mina båda småbröder ska få barn (inte med varandra, även fast jag har lite knäpp släkt) med 1 månads mellanrum!!!

Hur ska detta gå?? Nu får jag så där ont i hjärtat. Det är jätteroligt men dom e ju så små. Båda två! Fast dom e ju inte 4 o 8 längre, men ändå! Jag har fullt förtroende att det kommer gå bra, men intar nu rollen som hispig blivande faster... Haha. Jag älskar mina bröder o min syster för allt i världen, så jag får faktiskt vara hispig!! Så det så!

Men nu till den stora frågan,HUR GAMMAL E INTE JAG NU DÅ???? Om mina småbröder är vuxen o skaffar barn, jag då??!! Åldersnojan ligger som ett maxat moln runt min aura just nu!

Vad kan man säga, först ut, sist till "kvarn".. Haha! Rimmar lite tokigt.

Jag är verkligen glad för båda mina bröder med respektive. Jag lovar att finnas tillhands när det behövs, lär ju även plåga er även när jag inte behövs. Återigen min roll, plikt, som faster!!!


Puss o Bäbisar

Ovido - Quiz & Flashcards