Alla inlägg den 20 april 2009

Av Tesen - 20 april 2009 17:08

Så kände jag mig i lördags. Mitt i smeten när man gjort sig fin för ett litet samkväm här hemma, kommer jag på att jag måste byta gardiner! Sagt o gjort. Gick så jävla fort i år igen, så jag hann inte putsa fönstrena mellan bytet.. Haha. Ett gardinbyte är ju bara ett måste när man kommer på att det e varmt o sommar ute, inte riktigt sommar men nästan. Känns så bra att solen lyser, känns som livet återkommer i stor skala!


Idag känns livet på topp igen, efter några dagars svacka. Lite hungrig dock men det e lixom en sån skitsak.. Haha. Jag känner mig så glad o onödig, har inget vettigt o skriva. Skönt o få reda ut lite saker o bara få ur sig dom. Då kan man lixom släppa det sen o bara få vara glad. Jag måste verkligen lära mig att sortera ut det som händer runt mig. Kan inte vara min sak o veta, bry eller bekymra mig om allt. Fast det går lixom inte. Kan inte konsten i o bara skita i allt, det lixom bara stannar o lägger sig som en klump i magen, även dom mest triviala sakerna!! Förunderligt.

Mitt nya mål i livet ska inte vara att bli, snygg, rik o känd utan det ska bli o bara skita i allt! Fast visst måste man kunna skita i allt även om man e snygg, rik o känd oxå??? Man kanske kan kombinera dessa mål o göra det till ett??!! Så med andra ord, om man nu ska kombinera mina mål, så ska jag bli en rik, snygg, känd o jävligt dryg människa!! Haha.. Passar mig utmärkt! Haha..

Ja ja, jag vet att jag e onödig o utan humor, men jag e glad iaf!! det måste väl räknas??!! Haha..


Puss o Kram

Av Tesen - 20 april 2009 07:22

Ny dag nya möjligheter, eller??!!

Idag ska jag jobba o sen blir det nog några timmar sol, om den nu håller sig framme, på ballisen med en god bok! Satt därute igårmorse o käkade frukost o bara njöt av livet. Blir bara så otroligt varmt på ballisen, fördelen med o ha en pensionärskuvös att bo i. Haha. Känns skönt att ha kunnat "flytta" ut på ballisen, då e det inte så långt kvar till sommer faktiskt är här!!


Nu ska jag göra mig klar o åka på jobet.


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards