Alla inlägg den 27 april 2009

Av Tesen - 27 april 2009 09:00

Så länge har jag haft ont, det e inte så många dagar men tusan vad trött jag blir på att bara ha ont. Inte kunna gör nått, inte kunna röra sig som man brukar. Tänk o gå så här hela livet, då skulle jag gå under..

Det blir ju bättre iaf, tror jag. Torsdag o fredag kunde jag inte röra mig för det gjorde så ont. I lördags började jag se en liten ljusning av allt, då "huggen" kom med större mellanrum. Idag, än så länge, har jag inte fått något "hugg". Det som dock bekymrar mig lite är att det avstannat. Har inte hänt så mycket alls sedan lördagen, har inte bra rörlighet, kan fortfarande inte böja mig åt nått håll. Jag hoppas verkligen det lägger sig på allvar tills jag ska börja jobba igen, som det e nu fattar jag inte hur det ska gå. Jag blir ju en belastning för mina arbetskamrater, när jag ska vara en resurs.

Har precis pratat med vårdcentralen o dom kan inte göra nått. Jag fick inte ens en tid så dom kan kolla vad som e fel nu när jag är hemma o sjukskriven. Däremot ska dom skicka ut en tid, förhoppningsvis hinner dom denna veckan. Helt otroligt. Jag skulle höra av mig på onsdag om jag behövde en förlängd sjukskrivning men hur ska jag veta det, jag vet ju inte ens vad det är för fel på mig??!! Är det diskbråck måste jag vara försiktig, är det ryggskott kan jag röra på mig på ett helt annat sätt! Det är väl bara o fortsätta knapra piller o hålla tummarna, åka o jobba på torsdag o hoppas att jag håller ihop.


Fundersam o "hjälplös"

Ovido - Quiz & Flashcards