Direktlänk till inlägg 10 juni 2009

Diskbråck, förnuft o en ny fin ring..

Av Tesen - 10 juni 2009 19:45

Onsdag utan powernap, har väl sällan hänt tidigare. Idag va det iaf dax för den stora icke powernapsdagen.

Har varit till sjukgymnasten idag o även han konstaterade diskbråck, så nu e det bara o träna så gott det går. Fick ett litet träningsprogram som jag ska göra när det börjar släppa lite mer i ryggen :) Underbart!!


Sen har jag pratat med 2 väldigt bra människor idag. Sånna där som verkligen betyder nått o som verkligen är underbara. En av dom låter mig vräka ur o sen får mig att le o vara glad igen. En sån som bara är perfekt (i vissa lägen. Haha). En människa som märker vad jag behöver o gör mig glad igen.. Tack för att du finns Haugen!!

Den andra människan att höja till skyarna är en människa som har ett väldigt bra förnuft o är en människa som man kan prata med. Som inte ger sig bara för att jag tycker det utan ger sig in i en diskussion. Få människor som jag kan diskutera med o som inte blir elak på mig eller jag på dom för den delen. Härligt att vara olika. Sen får hon en extra stjärna för att hon kallade mig klok!! Haha. Mona du e en klippa!!!

Måste även nämna min sambo Sälen nu oxå som alltid står ut med mig, vilket jag kan garantera inte e det lättaste! Vad skulle jag göra utan dig??!! Tack för att du finns! Det blir bra igen bara det slutar göra ont (för oss båda. Haha)!! Extra puss på dig!!


Idag har jag lyckats fått tag i en ny ring! En Efva Attling. När den kommer hem ska allt läggas bakåt o med ett leende jag ska gå framåt. Nu får det vara slut på skit o gnäll. Nu e det "jag" som ska gälla!! Nya tankar, nya sätt, nya jag. det som har hänt, har hänt. Det som kommer att hända, kommer att hända. Det som är gjort kan jag inte göra nått åt, det som har gjort ont kan jag inte heller göra nått åt. Däremot kan jag bestämma vad som kommer att hända o bestämma mig för att, saker som har gjort ont o varit jobbiga ska få HA VARIT det. Det är inte jag o det är inte nu (Karolina, hur va det där med tankens kraft??). Så nu ska skiten bort. Nu ska det vara JAG!!! O jag ska ha ett underbart, resten av mitt liv, med min sambo o alla jag älskar!!


Puss o Kram


 
 
Ingen bild

svärmor

10 juni 2009 21:01

Vad kloka ord du skriver. Hoppas allt blir bra. Men det blir det tillslut ska du se. Kram på dej

 
Lisa

Lisa

10 juni 2009 22:18

Heja dig!

http://www.myownwords.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Skapa flashcards