Alla inlägg under juni 2009

Av Tesen - 20 juni 2009 21:14

Igår:

Glad, sprallig, snygg, nöjd, uppåt, framåt, partypingla.


Idag:

Överkört dött djur.


O jag skyller mig själv, men herregud va dålig jag är..

Va kanske lite onödigt med dom där melondrinkarna mellan 01 o 03 inatt, det va nog lite onödigt med ölen i bilen hem oxå.. Det finns nog väldigt mycket som är onödigt. Haha

Det va iaf väldigt roligt o väldigt trevligt. Synd bara att jag inte kommer bli en människa igen idag. När inte ens en 3 timmar powernap kan få ordning på livet, då e det lika bra o ge upp!!! Haha


Puss o Kram

Av Tesen - 19 juni 2009 10:46

.. när tröttheten/latheten kommer som en slägga. Haha. Blev ingen tvättstuga igår, dock två glas skumpa. Sköt upp tvättstugan tills idag istället, så det måste ju betyda att jag kan börja dricka skumpa klockan 11 idag eller?? Haha. Det känns faktiskt skönt att jag kan skjuta upp saker, har ju aldrig varit min starka sida, saker som ska göras måste göras när dom ska göras. Ja, ja nogdravlat om att inte gör saker när dom ska göras.


Idag e det midsommarafton o vi ska tvätta o åka ut till Robban. Mina stora planer för kvällen är iaf o ha det så mysigt o trevligt det bara går!

Jag önska alla nära o kära en riktigt bra midsommarafton!! Det tänker jag ha!!


Glad midsommar o helan går...


Puss o Midsommarsnaps

Av Tesen - 18 juni 2009 12:03

Ikväll ska jag tvätta. Kanske det tråkigaste som finns, men, jag har en plan för kvällen tvättstuga! Om jag dricker skumpa med jordgubbar i samtidigt som jag tvättar, kan det då inte bli lite roligare o lite mer lyxigt med tvättstugan?? Min kära svärmor är iaf på min sida i detta fall. Så för att göra kvällen till nått bra blir det nog pymmen, tvättstugan o lite skumpa med jordgubbar!! Underbart!


Imorrn bär det iväg till Robban för en trevlig midsommar nånstans mitt ute i ingentinget med en massa ny människor. Spännande!! Hoppas bara det blir lite varmare, så man slipper springa runt i täckbyxor den 19 juni!! Det vore ju en syn.. Haha


Puss o Kram

Av Tesen - 17 juni 2009 19:54

Jag har på senare tid kommit på att jag ska vara glad o "skita" i saker. Låta saker passera o inte ta åt mig. O jag gör det o jag gör det bra! "klappar mig själv på axeln"

Idag har det varit en väldigt jobbig dag att bara sortera ut allt som "brus". Har varit svårt o hårt o "brusat" bort allt som hänt. Tur att jag har dom människorna runt mig som kommer o säger åt mig - BRUS, byt frekvens!!

Jag är inte mindre glad, jag har bara en mer mottaglig dag.. Haha


Nä nu ska jag hitta nån kompis o tvinga mig åt en kopp kaffe :)


Puss o Kram

Av Tesen - 16 juni 2009 18:00

Allt för min vän Linnea som åker bort i två veckor!! Svikare ;)

Tuffa hårda Tesen har rosa naglar, det ni! Haha. Kanske lite ny färg på tillvaron kommer att bli bra, vem vet, det återstår o se.

Annars kan jag bara säga att livet e ungfär så bra som jag hade tänkt!


Nu ska jag sätta mig o titta på Greys o gråta som en bäbis i några timmar! Underbart!!


Puss o Kram


Av Tesen - 15 juni 2009 15:39

.. allt, eller iaf det mesta!! Underbart!!

Nu har jag fått min fina ring. Den passar perfekt, så därför kommer mitt liv oxå bli det!!!


Puss o Kram

Av Tesen - 14 juni 2009 21:52

.. läst ut en bok, tittat på en massa Greys avsnitt, hämtat en bil i Essvik. Sen har jag inte gjort mer. Bara legat i soffan o slappat hela långa dagen!! Sällan det händer men vad underbart det är när det väl gör det!!

Jag har haft en underbar ingentinget dag i dag!!


Puss o Kram

Av Tesen - 13 juni 2009 14:32

.. än o vakna en lördag, duscha, klä på sig, promenra in till stan o äta frukost?? Nä, jag tror inte det. Så skönt o bara kunna göra som jag vill. Ha en bra morgon o bara mysa.. Underbart.

Det e ju dom "små" sakerna som räknas o en frukost på stan en lördag är precis en sån sak.

Ibland blir inte livet bättre o det behöver det verkligen inte bli heller.. Här är jag o jag har det otrolig bra.


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards