Alla inlägg under juni 2009

Av Tesen - 5 juni 2009 16:58

Underbart att den äntligen är här.. En helg fylld av ingenting eller rättare sagt, jag gör det jag vill heela helgen! Underbart. Hade inte för avsikt att göra nått nån annan vill, bara bry mig om mig själv o vad jag vill (o min sambo förstås)!!

Så undra vad jag ska göra idag?? Bara njuta av Baileys coffee på ballisen, gå o lägga mig, gå in till stan eller kanske nått annat.. Det återstår o se vad kvällen/helgen har att erbjuda.. Underbart blir det iaf :)


Puss o Kram

Av Tesen - 4 juni 2009 20:27

.. o välja film ikväll!! Men nä, då vart man överkörd.. Nu har Sälen valt en film jag VILL se, vilket betyder att då kan jag inte somna till den. Sälen fattar inte poängen med att kolla på film på kvällarn!! Typiskt!

Ja, ja det e väl lika bra att hon får som hon vill nån gång, eller hur??! Haha


Puss o Kram

Av Tesen - 3 juni 2009 15:30

Har kommit på (igen) att är man som jag är nu, gnällig, elak o jävlig, så blir man behandlad på samma sätt. Nu är det fortfarande ingen som har kommit upp i min klass på jävleskap men det kommer nog att komma o då e det lika bra att jag försöker ändra på mig, innan jag får tillbaka allt som jag ställer till med.

Så, nu ska jag lägga mig o vila en liten stund o ransaka mitt sinne i sömnen o bli en bättre människa from klockan 17:30 idag! Nu har jag iaf ett mål, så får jag se sen hur det går o hålla! Haha.


Puss o Kram




Av Tesen - 2 juni 2009 21:42

Alkisen smet innan polisen kom. Så nu har jag pratat med polisen 2 ggr idag o jag kan konstatera att vissa människor ska inte jobba med att ha med andra människor att göra. Första polisen jag pratade med va riktigt jäkla otrevlig den andra precis tvärtemot, hon kunde tom skämta.. Haha. 

Iaf så känns det lite kymigt o ha nån i trapphuset, som inte hör hit.. Nu utgjorde han ju ingen större fara (bortsett från att han pissade i trapphuset o slängde snus), han mest bara sov så snarkandet donade i hela uppgången..

Tycker det är lite konstigt hur människor kan hamna så illa. Det lixom skär lite i hjärtat, samtidigt som jag inte vill ha något med dom att göra. Jag e inte en så snäll människa som förbarmar sig över "olyckliga" människor.. Fast jag kanske bara är rädd. Nu kan jag iaf inte bjuda in honom på en kopp kaffe eller en öl (som om det skulle ha hänt) eftersom han smet.. Undra vad som kommer hända med honom??!!


Puss o Kram

Av Tesen - 2 juni 2009 18:59

.. alkis i trapphuset! Väldigt otrevligt faktiskt. Tror dessutom att puckot har pissat ner till källardörren!! Väldigt trevligt. Jävla äckel. Inte nog med det så har vi tvättstugan, så vi måste förbi honom.. Sitter han kvar om en halvtimme, när det e dax o gå ner igen, ringer vi polisen!! Mysteriet är ju hur han kommit in. Vi har ju portkod o en ny sån dessutom. Väldigt konstigt.


För övrigt så har jag segdagar a la max nu.. Är konstant trött. Funderar allvarligt på en lockdown till helgen. Bara pymmen, tvn o en utbäddad soffa. Behöver en liten paus nu tror jag.. Vet inte om jag är trött för att jag har ont eller om jag har ont så jag blir trött.. Hur kommer man underfund med det då??


Nä nu ska jag jaga alkis o hänga tvätt.


Puss o Kram

Av Tesen - 1 juni 2009 21:49

Allt va så bra o nu e det bara dåligt..


Sov gott.

Av Tesen - 1 juni 2009 07:30

Underbara solen. Det e så skönt när den kommer fram o jag bara känner hur allt bara blir bra. Hur allt bara ordnar sig. Hur allt bara funkar.

När bra känslor landar i kroppen blir allt så bra :)


Nu e det dax för arbete o lite pyssel ikväll!!

Hoppas alla tänker ha en lika bra dag som jag??!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards