Alla inlägg under juli 2009

Av Tesen - 20 juli 2009 15:37

Sitter nu på tåget mot Varberg efter några timmar i Gbg. Nu blir det hem o packa o imorrn bär det hemåt. Hem o träffa vackraste Nilo. Vad jag längtar. Puss o Kram

Av Tesen - 19 juli 2009 12:18

.. bakis dagen på semestern. Det e idag det. Känner mig inte alls som en människa! Tur att vi strök idag redan igår, vilket borde betyda att idag inte finns, fast det gör det o den känner jag!!

Allt e Josses fel!! Krogrunda i Varberg o en kebab mitt i natten. Inte bra, inte bra. Jag äter ju inte ens kebab. Konstigt vad havsluften gör med hjärnan!! Haha


Puss o Kram

Av Tesen - 17 juli 2009 17:21

Kan det bli bättre. Igår lagades det finaste middagen, korv o mackisar. Efter middagen blev det minttuplump, intressant.. Så idag har vi bara sovit!! Haha.

Det e så skönt o ha semester o bara göra inget alls, eller göra det jag/vi vill! Underbart!

Har lite hemlängtan efter o få se Fasters lilhjärta men Niklas e så snäll o skickar Dagens bild varje dag!! Lägger in en underbart fin bild på lilleman här nere!! han e så vacker o skrynklig ;) Snart får jag se honom o peta lite :)


Puss o Kram

Av Tesen - 15 juli 2009 21:25

Så e det o vara här. Samma känsla som att vara hemma, fast jag e borta. Har efter några dagar "på väg" landat i Tvååker.. Så skönt!

Hur skönt det än är så längtar jag tills jag får se Fasters Lillhjärta på riktigt, bara se o peta lite.. Haha.


Puss o Kram

Av Tesen - 11 juli 2009 20:06

Du vackra barn!Jag e världens stoltaste faster!! Puss o Kram

Av Tesen - 9 juli 2009 22:27

.. det e jag det!
Har precis blivit faster till världens minsta men dock så underbara grabb!! Världen har idag fått en liten Nilo!!
Stort GRATTIS till Niklas o Angelica! Jag e såå stolt o han e såå fin!!

Puss o Kram, Faster Tesen

Av Tesen - 8 juli 2009 20:54

Då va det dax! Av 4 veckors semester kommer jag vara på resande fot i 3 ½ vecka av dom. Vad har jag gett mig in på?? Jag kommer inte vara hemma nått mer innan jag börjar jobba igen. Hur har jag nu planerat?? Ja ja, detta blir ju ett nytt äventyr iaf :)

Imorrn börjar avfärden mot Stockholm, på fredag åker vi till Vimmerby, på söndag åker vi till Helsingborg, efter det nån dag åker vi till Tvååker o slutar våran semester där vi började den, i Stockholm 29 Juli till 2 Augusti.

Den stora skillnaden i år om man jämför med tidigare år, så e jag INTE hysterisk, jag har INTE gjort komihåg lappar i över 2 månader, jag har INTE stressat upp o jag har INTE skaffat mig ett fint magsår innan jag har kommit iväg på semester :) Jag tror kanske att jag håller på att slappna av lite! Jag kanske tom kommer att njuta av semestern i år!! Haha! Underbart. Dock resultatet av att jag tar allt med sån ro, så ballar min kära sambo ur.. Vilket iofs är väldigt roligt. Skönt o veta att hon kan bli lite hispig ibland. Haha.


Uppdateringar kommer förmodligen lite sporadiskt så där när dom kommer. Får se om jag orkar/vill/hinner blogga nått! :)

Jag vill önska alla en underbar sommar o ha en underbar semester, ni som har!


Puss o Kram

Av Tesen - 5 juli 2009 19:19

.. passerat o min lever med den!! Haha.

Gatufesten har varit riktigt trevlig i år. Lagomt med folk o lagomt med alkohol. God nattmat o trevliga vänner. Ibland kan man inte önska mer!!

Lägger in lite diverse bilder (vissa  finare än andra) på goda vänner o härliga kvällar!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards