Alla inlägg under juli 2009

Av Tesen - 3 juli 2009 17:47

Dagen man längtar till från augusti till juli! SEMESTER!! Underbart, härligt!!

Nu e det 4 veckor av inget alls! Eller väldigt mycket, beroende på vad jag vill o orkar! Underbart e det iaf :)


Puss o Kram

Av Tesen - 2 juli 2009 10:00

Ett låångt ord o det ska jag vara. Inte ordet då utan innebörden av ordet. Jag ska alltså sitta o bedömma olika saker om dom e bra eller inte, vilket man inte tycker kan vara så svårt, men jag tror det e nån stackare med, typ nån tonåring o hur gör man då?? Dom tror ju alltid dom e bäst på allt (lite som mig, fast jag e stor) o hur ska man kunna ta det ifrån dom?? Dom måste ju få vara bäst, för det e så man e  i den åldern.. Förvirrande. Haha

Ja, ja, jag få väl tycka som jag vill. Tur det e en drös andra som oxå ska tycka.

I övrigt kan jag bara säga att livet känns lite för bra :) det e varmt o underbart ute, jag mår bra, har en dag kvar innan semester, det lixom bara känns så lugnt o skönt runt mig just nu!! Så nu ska jag bara passa på o njuta medans det håller i sig.


Puss o Kram

Av Tesen - 1 juli 2009 18:01

Årets första dopp. Eftersom jag inte badar om vattnet inte bubblar o kokar, för det e för kallat, så har jag gjort en stor bedrift idag. *Klappar mig själv på axeln* Duktiga jag :)


Sen kan jag meddela att finns det en bild på mig o mina "kamrater" imorrn i dagbladet, så står jag för INGET som står i texten!! Lite tuffare än så är jag faktiskt. Men det e så svårt o få sin röst hörd bland dessa Ace of Bace männsiskor.. Skandal! Återigen, jag delar INTE deras åsikter!!


Nu e det dax för gatufest. Tjoho


Puss o Kram

Skapa flashcards