Alla inlägg under augusti 2009

Av Tesen - 11 augusti 2009 21:24

Dom moonande ankorna

Så här ser mitt badrum ut efter Ärtans besök!!Twistermaraton!

Malin o Haugen utmanar smidigheten!!


Nu har jag testat klart, annars blir min sambo sur på mig!!

Nu blir det medium!


Puss o Kram

Av Tesen - 10 augusti 2009 16:46

Hur tusan får man in text mellan bilderna man lägger ut på bloggen??

Nån som vet??

Börjar bli lite upprörd nu!!



Av Tesen - 9 augusti 2009 16:00

Det va födelesedagsfest för Malin i stugan igår! O herregud säger jag bara..

Otroligt trevligt o väldigt roligt. Det kan inte bli annat när Malin, Haugen, Pjär, Linnea, Kajsa, Jesper, Leia, Daniel o jag kommer ihop oss. Mina underbara vänner!!!

Malin fick bland annat ett Twisterspel i present o när natten började komma då åkte spelet fram. Lägger ut fantastiska bilder på kamp, kämpaglöd o tjurighet (tur jag mötte Pjär flest gånger, han e ju lika tjurig som jag)!!! Måste bara säga att jag faktiskt va imponerande smidig!!

Tack för en underbar kväll o ett stort GRATTIS till Malin som fyller år idag!!!


Puss o Kram

Av Tesen - 8 augusti 2009 14:40

Så nu väntar jag bara på Sälen, så drar vi till stugan!! Underbart!

En hel drös av underbara vänner o vi. Kan inte bli en bättre  lördagkväll!!


Puss o Kram

Av Tesen - 7 augusti 2009 15:44

Härliga tider!! Nu e det dax för en sanering av min otroligt svettiga kropp o sen blir det äventyr, middag o drinkar med mina arbetskamrater på stan. Ska bli riktigt trevligt o käka o surra. Det e ju lixom 4 veckor sedan vi sågs.


Imorrn blir det mys ute i stugan med en massa goda vänner. Bara slappa o äta god mat e det som gäller för denna helgen!! Underbart!!


Puss o Kram

Av Tesen - 6 augusti 2009 21:53

.. huvud e inte okej! Har fortfarande ont (både på o i) o ett inte så fint sår kvar. Det vill lixom inte gå till sig. Så här med facit på handen skulle jag nog ha åkt till sjukhuset o fått det sytt. Nu blir det väl ett gigantiskt ärr utan hår på!! Väldigt fint!! Skulle kunna lägga ut bilder på mitt huvud men det känns lite väl äckligt faktiskt!!

Annars kan jag bara säga att allt känns väldigt bra just nu. Tillbaka till någolunda i rutiner som passar mig. Trist, tråkig o Numbers! Najs!


Puss o Kram

Av Tesen - 5 augusti 2009 20:27

.. varit o hälsat på för första gången. Vad han växer!!

Fasters lillhjärta ska bli en stor GangsterKung när han blir stor ;)


Puss o Kram

Av Tesen - 4 augusti 2009 19:50

Nä, faktiskt inte. Vissa människor bara måste jag skratta åt nu för tiden. Att folk aldrig ger upp utan bara fortsätter o försöker, hittar på orsaker o ursäkter. Jag har iaf fått nog, nu räcker det o det har det gjort ett bra tag.

Jag mår bra nu, så låt mig vara. Jag e inte beroende av nån annan människa, jag klarar mig bra själv. Jag har hittat min plats i livet o vissa människor får tyvärr inte plats!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards