Alla inlägg under augusti 2009

Av Tesen - 3 augusti 2009 16:24

.. att återta mitt liv! Hur skönt det än är o ha semester, så e det väldigt bra o jobba oxå. Under dessa 4 veckor har jag tappat allt vad rutiner, matvanor o tider att göra. Detta resulterar i 5 kilos uppgång på 4 veckor (lite imponerad av mig själv faktiskt), jag sover mellan 04-12 inte mellan 23-07 (vilket blev en kraftig chock imorse när klockan ringde).

Nu ska det bli lite ordning på mitt liv igen. Sova ordentligt, äta riktigt o kanske inte lika mycket sprit.. Haha. Ska bli så skönt o få komma in i samma gammla rutiner o välmående som brukar komma när man har sovit ikapp sig.

Nu har jag haft en underbar semester (bortsett från hål i huvudet o brännsår på benen), så jag klagar inte. Men jag orkar inte ha det så jämt. Det e lite skönt o få veta exakt vad man ska göra. Jag vet att jag e tråkig men det står jag för!


Puss o Kram


Ps. Lägger in lite bilder från Priden i diverse ordning o situationer Ds.

Av Tesen - 2 augusti 2009 10:48

För att summera ihop helgen i Stockholm, så kan jag bara säga trevligt, intressant, mysigt o väldigt väldigt roligt! Så efter en jättebra helg e det nu dax för hemfärd. Efter att ha slagit hål i huvudet o fått brännskador på benen, känns det väldigt skönt o få åka hem... Hur trevligt det än har varit. Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards