Alla inlägg den 17 september 2009

Av Tesen - 17 september 2009 17:26

.. en dag bokad från morgon till kväll! Känns rätt okej, då blir jag iaf inte uttråkad!! Haha


Sista dagarna har mitt huvud varit upptaget med att fundera ut när jag blir stor!! Jag har ingen aning!!

Ninja, balettdansös, latmask, tapetuppklistrare??!! Många förslag men inget vettigt!! Nån som har en idé?? Eftersom jag kommer starta från noll igen, så har jag inte så mycket krav eller inriktning på vad jag vill göra!


När allt känns tråkigt o trist o jag funderar för mycket, tänker jag på mina bäbisar osså känns allt lite bättre.. Dom små energigivarna!! Längtar efter o få träffa Matilda!!!

Lägger ut lite bilder på lillskiten som jag har träffat iaf!! Det kommer bli en massa bilder på lillfisan oxå, när jag har träffat henne!!


      


Min underbara gofis!! Nilo!!


Puss o Kram


       


Ovido - Quiz & Flashcards