Direktlänk till inlägg 21 september 2009

Gangsterkungen!!!

Av Tesen - 21 september 2009 22:04

Min brorson Nilo är ett stående tjat på min blogg!! Jag vet!! Men jag kan inte annat än göra det! Han e ju så rolig! Han har gått från Alien till en liten tjockis. Från 1500 gram till, ja jag vet inte, men en goklimp iaf!!

Man bara ser hur det kommer att bli. Gangsterkungen är född!!

Kolla blicken, kolla smånävarna, kolla hela pojken!! Ingen kommer bråka med den lillfisen när han blir en finnig fjårtis!! Haha!!


  


Underbara lillskit! Att han kan ge mig så mycket energi o så mycket glädje!! Idag har vi fört långa samtal o att jag kommer vara den elaka fastern i hela hans liv! Han försökte övertala mig att, så kommer det inte bli, men jag vet jag! Fastrar är alltid elaka o den rollen klär jag mig i alldeles utmärkt!! Haha!

Sen behöver ingen veta att jag smälter som polarisen o blir världens fjantigaste människa. Jag blir en sån där som pratar med gullig röst, gör söta små miner, "pruppar" på magen o gullar så mycket att jag vill kräkas på mig själv, men det behöver ingen få veta!!

Världens vackraste pojke o väärldens stoltaste faster!!


Puss o Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Ovido - Quiz & Flashcards