Alla inlägg den 24 september 2009

Av Tesen - 24 september 2009 16:57

Inte bara dom roliga sakerna, det gäller samma regler för dom mindre bra sakerna. Det e så fascinerande hur bara en liten, liten, liten sak kan få hela mig o känna mig förbannad, irriterad, upprörd o allmänt pissig! Hur dumma människor gör o säger dumma saker o sen är det jag som blir förbannad. Det kan väl inte vara mitt problem egentligen om folk väljer o tycka o tänka lite annorlunda mot för majoriteten i världen?? Fast nånstans så rör det mig, det lixom blir så konstigt i mig. Jag har inget med saken att göra men ändå kan jag inte bara låta bli o bry mig. Förunderligt!! Jag lägger mig inte i, jag biter ihop o är tyst, jag bidar min tid. Jag hoppas verkligen att nån gång vaknar dessa "dumma" människor upp o får tillbaka allt!! Skulle dom INTE göra det, så kommer jag till slut inte kunna vara tyst längre o då lovar jag, då kommer det ta hus i helvete!!! Men mig gör det inget, jag kan ta på mig det, jag kan ta skulden, för då har iaf jag fått fram det jag vill säga!!! Förhoppningsvis kan det göra nån liten skillnad i allt!!

Ovido - Quiz & Flashcards