Alla inlägg den 28 september 2009

Av Tesen - 28 september 2009 15:16

Jag känner en som heter så.

Hon är konstant "nån annanstans", hon är en drällfia utan dess like (fast har blitt väldigt mycket bättre), hon har alltid saker att göra, ställen att vara på..

Hon är oxå världens roligaste människa o vara med, även när vi har tråkigt. Hon är oxå väldigt ödmjuk o väldigt snäll. Hon har ett obefintligt temprament, inget jag har lyckats med har retat upp henne (än). Hon har en lugnande effekt på mig (oftast). Hon är nästan aldrig på dåligt humör. Hon kan liva upp mig när jag är på dåligt humör. Hon gör verkligen allt för o finnas där för alla som behöver en vän. Hon kämpar med dryckerna o gör ett fantastiskt bra jobb. Hon är glad o sprallig. Hon är ruskigt musikalisk. Hon är en underbar människa. Hon är bäst!!

Jag har turen att leva med denna människa! O jag är väldigt tacksam över att ha det liv jag har!!

  

*Malin Margareta Halvarsson*

 

Jag kan inte annat än o bli glad!!

Puss på dig mitt hjärta!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards