Alla inlägg den 30 september 2009

Av Tesen - 30 september 2009 17:57

.. i mitt/vårt hem!! En kväll utan att göra nått alls!! Om det så bli krig tänker jag inte lämna lägenheten!! Nu jäklar tänker jag låsa in mig för aftonen! Jag ska vara snäll o låta Malin komma hem, sen bommar jag igen dörren för gott, eller iaf till imorrn runt sju imorrnbitti..


Vad ska man säga om dagen då?? Intressant, väldigt intressant. Tänk vad konstiga saker kan bli. Väldigt roande när ingen annan ser.. Haha. Ibland kan jag verkligen vara en genomond människa o idag har det varit en sån dag! Lite skönt faktiskt, då kan jag ju vara snäll ett tag framöver.. Haha!


Nu duscha, bomma igen dörren o bara njuta!!


Puss o Kram

Av Tesen - 30 september 2009 07:36

Måste ju byta däck.. Ojdå!! Vem ska man lyckas lura i år då??

Samma visa varje år..


Puss o Kram

Skapa flashcards