Alla inlägg under september 2009

Av Tesen - 12 september 2009 18:17

.. finns det gott om!!

Mina fina människor finns HÄR!!

Det är få människor som kan ha den äran att ha vänner som jag har!! Underbara ni!!!


Kärlek!!


Puss o Kram

Av Tesen - 12 september 2009 16:09

Ja det e nu det!! Snart kommer pojkarna o då brukar det bli full fart framåt!! Alltid fart, alltid skratt o alltid roligt!!


*Pojkarna i full färd med dårskap*

     



Har haft en underbar dag idag med inte så mycket gjort alls. Vi va iväg på bolaget, fikade hos mamma o handlade lite på Ica.. Så det har varit en lugn o skön dag!! Skulle ha behövt tagit en powernap men det känns inte som det hinns med eller behövs. Det brukar lösa sig ändå!


Nu e det dax o ta o kapa huvudet o börja göra sig klar!!


Puss o Kram

Av Tesen - 11 september 2009 22:49

 

 

*Livet består inte av att vänta ut stormarna,

det handlar om att lära sig o dansa i regnet!!!*

 

Väldigt smart sagt av en förmodligen väldigt smart människa!!

Nu sova!

Puss o Kram

Av Tesen - 11 september 2009 16:11

Underbart med helg. Jag förstår inte men jag e så trött nu för tiden. Jag somnar innan jag en hinne lägga mig på kudden o sover som en stock hela natten. Väldigt skönt iofs, det finns ju dom som INTE kan sova.. Dom hör jag INTE tll!!

Vad händer i helgen då??

Jo, ikväll vet jag inte riktigt vad det blir. Säkert nått roligt! Imorrn blir det party party med Mr Haugen o pojkarna!! Underbara dårar!!

Skulle behöva åka o hälsa på Nilo oxå.. Saknar lillfisen lite!!

Sen hoppas jag verkligen att nästa lillfis tänkte ta o poppa ut nångång, så man får träffa HON (har jag bestämt att det är)!!

 

Nu e det lite vila som gäller innan nått annat händer för aftonen!!

 

Puss o Kram

Av Tesen - 10 september 2009 21:20

I morse fick jag ett sms från min arbetskamrat där det stod -Grattis på första förlovningsdagen. 080910 lätt datum o komma ihåg. Då kom livet över mig o jag brister ut i ett stort HOPPSAN!! Hade helt flugit ut ur huvudet på mig.. Ja, jag vet, jag är världens sämsta sambo!! Iaf så ringde jag Malin som skrattade gott när jag berättade historien om smset. Hon visste ju om det så hon hade redan planerat att jag inte skulle komma ihåg (vilket jag inte hade gjort om det inte vore för Victoria) o tänkte överraska mig med middag idag. Blev ingen överraskning men en väldigt god middag iaf!!

Det e så skönt o ha en sambo som verkligen känner mig. Hon vet att jag inte kommer ihåg "speciella" dagar, hon vet att jag få panik om allt blir upphåsat, hon vet att jag inte klarar av saker som e så konstlad som typ en finmiddag på en dyr restaurang eller nått sånt för o fira. Varför vara eller göra nått man inte är/vill, när man bara kan vara??!! Jag trivs med vårt liv som det är!!



Kärlek  

*Underbara Vi*

 

När jag kom hem från jobbet så bestämde vi oss för o åka till ikea (eftersom vi inte hade tänkt spendera kvällen med o titta varandra djupt in i ögonen o säga vackra saker till varandra) o köpa ramar till våran fina fotovägg. Sagt o gjort, ut till ikea, köpte ramar, ringde Pjär o tvingade hit honom o borra/skruva upp hyllor. Väldigt fint blev det när allt va klart.. Tack pjär!!

   

Förebild


Efterbild

Det blev som ett helt nytt vardagsrum!! Lite mer personligt!!


Nu e det dax o tryna ner sig i soffan o äta lite glass o bara njuta av livet ett tag!!


Puss o Kram från lyckliga jag!!


Av Tesen - 9 september 2009 21:14

Att sjunga är verkligen INTE min starka sida! Jag vill inte, tycker inte om det o jag kan inte. Kan inte ens intala mig att göra det för en kul grej! Min svaghet!! Det e inte så roligt när man kommer till teatern o ska sjunga o man börjar bli svettig o vill bara springa därifrån!! Naturligtvis är det ingen som tvingar mig o sjunga utan mer ett självplågeri! Nångång kanske känslan vänder. Hoppas!!

Hur kan det nu funka o sjunga i duschen, när jag e ensam hemma eller när jag är glad?? Väldigt konstigt! Det är nått med teaterväggarna o sång som gör mig alldeles konstig!!

Ja, ja, skit samma!! Nu e det dax för mig o lägga mig o sova. Har varit så trött dom senaste dagarna, så det e väl lika bra o sova när det finns tid!!


Btw hur pinsamt e inte Idol??!! Jag skäms så otroligt för dessa dårar att jag inte kan titta på det..

Jag kanske känner mig som en av dom när jag kommer på teatern, det e kankse därför jag inte kan få sången o funka... Haha


Sov gott!!


Puss o Kram

Av Tesen - 9 september 2009 17:54

Det e jag! Hemma en snabbis nu, för o åka på teatern om en kvart!

Tur man hinner hem o duscha mellan alla äventyr jag håller på med.. Luktar ju lixom inte så gott efter en dag på jobbet!!


Vilket väder (vilken klyscha) det har varit idag. Här har man riktat in sig på höst osså smäller det till o blir över 20 grader varmt. Väldigt imponerande! Synd bara att jag redan har packat hem alla sommarkläder från jobbet, så idag har jag fått tjavat runt i alldeles för varma kläder (därför va det väldigt bra att jag han hem o duscha innan teatern).. Men det gick ju det oxå!!


Nu e det bara till o åka igen! Här ska det skrålas!!


Puss o Kram

Av Tesen - 9 september 2009 07:35

.. har jag att vänta mig! Först jobb o sen direkt ut på teatern för sångrep. Så jag e nog inte hemma förrän runt klockan 22 ikväll. Men vad gör det?? Man får ju tydligen sova när man dör.. Flört

I övrigt känns livet väldigt bra. Lixom bara trivs just nu!!


Nä nu e det dax o röra sig till jobbet.

Ha en bra dag!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards