Direktlänk till inlägg 14 november 2009

Då är man 29 då!

Av Tesen - 14 november 2009 11:14

Att åldras:

  • Äldre
  • Gråna
  • Vissna
  • Tackla av

Bara några av alla synonomer som förklarar mitt liv!! Haha


Återigen har ett år gått! Födelsedag igen. Tänk att man aldrig lyckas smita. Samma visa varje år. Stackars mig ;)

Idag har vi två föreställningar, så det e fullt upp!! Sen kommer familjen hem hit o tar en öl innan alla ska in mot stan! Känner jag mig själv så kommer jag inte vara så sugen o gå ut.. Det tar lite på kroppen o ha två föreställnigar efter varandra!! Eller e det så att jag verkligen börjar bli gammal?? Haha!! Nu måste jag ju uppnå en ålder där jag kan börja skylla på den. Eller måste man vara äldre ändå??

Typ -Ska du med ut? Nä jag orkar inte, jag e för gammal.

Eller -Hej, hur mås det?? Jo tack jämna plågor.

Sånna saker måste man väl få börja säga nu??!! Haha. det gör mig inte så mycket o bli äldre. Det innebär ju bara lite mer rynkor o lite mer minnesförlust!! O vem har dött av det??!! Haha

  



Nu e det dax o göra sig klar för två föreställningar o en, förmodligen, lång kväll!!


Puss o Kram

 
 
Ingen bild

jaha

14 november 2009 15:46

Grattis önskar janne snart halv tant

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Ovido - Quiz & Flashcards