Direktlänk till inlägg 15 november 2009

Nu är det över.

Av Tesen - 15 november 2009 20:58

För mig har denna preiod varit det bästa i mitt liv. det har varit en succe från början till slut. Det har varit en otrolig resa med många fantastiska människor.

Det är med stor sorg i mitt hjärta vi nu har packat ihop allt på Tonhallen. Hade jag fått som jag hade velat hade vi kört denna föreställning hur länge som helst.. Men det går ju inte. Vi har ju alla ett "normalt" liv att återvända till.

För alla inblandade i denna teater har det betytt så mycket, så olika. För mig handlar det om att slippa ett vinterdepp, slippa känna ångest över att vakna på morgonen, slippa känna att jag inte orkar mer. För mig har detta betytt allt. Förhoppningsvis klarar jag resten av mörkret utan att må dåligt men gör jag inte det, så har jag iaf skjutit fram det hela med 2 månader. Det gör en stor skillnad när det kommer, om det kommer.

Det är så synd, så trist att det är slut.. Det e så sorgsamt.

Den värme o gemenskap som finns på teatern har jag aldrig skådat någon annastans. Så underbart! Det finns så många människor som gjort så mycket för mig, utan att veta om det, som förtjänar ett tack. Men det finns en speciell som gjorde nått jag aldrig varit med om. Det finns en människa som inte har det så himla lätt men bortser från det o bakar en tårta åt mig på min födelsedag o tar med sig till teatern. Helt otroligt, underbart tacksamt!!!Tack Susanna!!


Nu ska resten av kvällen spenderas med att vara sogsen över att allt detta är över, för att imorrn vakna med ett leende på läpparna o vara glad att ha alla underbara minnen!!!

Kvartersteatern, vi är o förblir bäst!!


Puss o Kram

 
 
Ingen bild

Matildas mormor och morfar

15 november 2009 22:27

Hej!
Håller med dig om att teatern var kanonbra. Vilken glädje ni spred! Härlig scener med bra sång och musik. Hoppas att vi får se mer av detta. Vi satt och tittade och såg en Matilda i större format, att ni är släkt kan man se på långa vägar.

Må så gott och tack för en trevlig föreställning!
/Matildas mormor och morfar

 
Ingen bild

Annette

16 november 2009 06:34

Ni är bara bäst. Tänk vad man är stolt att ni finns i Sundsvall. Kvartersteatern. Vilka proffs:))

 
Ingen bild

lillanna

16 november 2009 12:39

ja, vi har haft det så hilma roligt!! har inte riktigt smält allt som har hänt än, plus att jag fortfarande mentalt är kvar på tonhallen och väntar på att få spela nästa föreställning! det här är onekligen det coolaste och roligaste som jag någonson har gjort=D hoppas på fler liknande tillställningar i framtiden!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Skapa flashcards