Alla inlägg under november 2009

Av Tesen - 13 november 2009 04:34

.. mitt liv! Just nu, just här! Det är här jag vill vara, här jag får ro!!


  

*Tesen  o SkorpionPojkarna*

(Bästa Tony o Lars alias Anden o Zorro!!)


  

*Väldigt trött kompositör på efterfest*

(Bästa Tommy i hela världen!!!!)


Sov gott!!


Puss o Kram

Av Tesen - 12 november 2009 11:14

Ligger hemma i soffan med en kaffekopp o House. Laddar som tusan till premiären ikväll! Ska bli så roligt o få publik o visa upp o låta folket ta del av det otroligt fantastiska som har gjorts! Tommy Rehn har gjort musiken o Tompe Nordström har påtat ihop all teater. Helt otroligt bra. En förmån att ha fått tagit del av detta!! Alla människor bakom scen, på scen, ovanför scen, alla människor som är inblandade, är det med glädje o skratt. Blod, svett o tårar göms bakom ett ärligt underbart skratt!!! Det e vi, vi på Kvartersteatern!!!


Puss o Kram

Av Tesen - 11 november 2009 22:45

.. vad vi e bra!!! Helt otroligt!! Älskade Kvartersteatern! Bara bäst, det e vi!!

Imorrn premiär! Lovely!!


Puss o Kram

Av Tesen - 11 november 2009 11:13

Idag är det dagen före premiär! Detta betyder att det e dax för genrep ikväll. Spännande!!

Igår va det första repet med kammarorkestern. Jag finner inte ens ord för hur otroligt det var. Det är så mäktigt!!

Nu sitter jag hemma o hinkar kaffe o inväntar tiden.. Snart dax o gör sig klar o åka på Tonhallen för en heldag till i teaterns tecken! Tjohoo!


  

*Glada Kozacken*

 


Puss o Kram

Av Tesen - 10 november 2009 10:26

Så långt e det kvar till premiär! 56 timmar, det e inte mycket det.. Första repet med kammarorkestern idag. Tror det bli skitfränt! Eller jag vet att det kommer bli skitfränt! Hörde lite på en kamerainspelning igår o med det pissiga ljudet lät det bra, så hur bra kommer det inte låta live idag??!! Vad jag längtar efter o få höra!

Nevositeten har lagt sig lite. Jag har bestämt mig för att bara ha kul!! Så bort med nerverna o njut för tusan!! Tjohoo!!


  

*SnyggÅke med gäng*

(Gäng= Erika, Kajsa o Rikard)



Puss o Kram

Av Tesen - 9 november 2009 12:12

På torsdag är det PREMIÄR!! Det e alltså inte så många rep kvar, inte så många kvällar kvar till match! Nervositeten kom precis över mig som en blixt från klar himmel. Jag har nog inte tänkt på hur nära det är.. Typ 3 rep kvar bara.. Herregud va fort det har gått.

Men roligt har vi. Så i slutändan blir all denna frånvarande sömn, mat o känslan att aldrig hinna med nått bra! För det är värt det. Det e det bästa. Vi har ju så roligt!!

Med premiärnerverna kommer även tanken, vad händer sen då?? Det kommer att bli alldeles tomt o man funderar på vad fort allt bara passerade! Hur mycket jag än gnäller nu, så blir det ett stort hål när alla föreställningar e avklarade!!

Ska försöka varva ner o bara njuta nu, dom få dagar som e kvar tills allt e slut..


  

*Missa inte chansen, den kommer ej igen..*

 

  

*Snyggaste scenbilden!!*


Puss o Nerv

Av Tesen - 8 november 2009 08:58

.. e kaffet packat o humöret på topp!! Dax igen för teaterapning i 8 timmar!! Dax igen o klämma i mig korsetten o leka slampa!!   

Man blir väldigt smal med korsett. Kanske ska börja ha det under dom vanliga kläderna??!! Det e ju bara lite synd att det inte riktigt går o andas.. Haha. Kanske inte va en sån bra plan iaf!!

Ja, ja nog tjatat o slampor, nu e det dax o åka!!

Tjohej!


Puss o Kram

Av Tesen - 7 november 2009 18:49

.. mamma o dricker öl o inväntar kinamat! Efter en heldag på teatern är jag lite lätt trött o hungrig.

Men så roligt vi har. Teatern, underbara teatern!! Så roligt, så härligt!! Vi har knäppt över 300 bilder idag, så det kommer o komma lite bilder här på bloggen. Lovely!!


Nu ska det ätas!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards