Direktlänk till inlägg 9 december 2009

Hoppande bilar o nagellim!!

Av Tesen - 9 december 2009 21:39

Vilken dag. Kan inte annat än o säga det..

Slutade jobba. Hem o tvätta, insåg att vi inte hade nån tvätt så det blev Birsta istället. Åkte direkt från Birsta till Martina (GRATTIS) o fikade, efter det till Kubiken o köpte julskinka o revbensspjäll!!

Det är här jag sakta inser hur trött jag är..

Malins bil låter väldigt konstigt när man kör. När vi backade ut från parkeringen på Kubiken, så låter inte bilen nått. Sakta i  min trött hjärna ser jag hur fjädringen har släppt, bilen snurrar ett varv i luften o lägger sig upponer när vi kommer ut från affären. Får världens hysteriska skrattanfall o kan inte ens berätta för Malin varför jag skrattar.. Egentligen inte roligt alls (fast jag hade väldigt roligt, hysteriskt roligt).. Men jag är väldigt trött så, trött.

Glad i hågen efter kvällsfikat bestämmer jag mig för o limma ihop min trasiga nagel. Har aldrig använt lim, ska tilläggas. Sätter mig vid spisen under lampan, skruvar av korken o PLASK säger det, så har jag mer lim än nagellack på min tumme. Ja ja tänker jag o skiter väl i det bara det sitter fast. Sitter o viftar ett tag o sen kommer det en väldigt konstig känsla.. Det lixom sitter fast!!! Nu har jag limmat fast huden under nageln på min nagel.. Låter inte lika konstigt som det känns. Det visade sig att limmet rann visst lite innan det stelnade.. Hoppas det förvinner med tiden.. Det e inte så lätt o vara tjejig när man e ovan!! Haha.


Nu e det nog dax o tryna ner sig i sängen med Stieg Larssons första bok.. Har bara hållit på den i några månader, den e ju hur seg som helst!! Kanske kan limma fast mig i den, så jag kommer igenom den nån gång.. Haha


Puss o Kram


 
 
Ingen bild

Anita

9 december 2009 23:54

Du kommer inte att släppa Stieg Larsson sen innan du har läst allihop. Jag har läst dom. Kramkram

 
Jennie

Jennie

10 december 2009 10:23

Hahaha jag tror jag skrattar ihjäl mig, limmat fast dig *asg*
Du är rolig du syster *skratt* Tack för att du gav mig dagens skratt! Possimoss

http://janiesliv.blogg.se

 
Annjo

Annjo

20 februari 2012 03:56

Det är en riktigt snygg blogg det här! Har varit här och kollat ett par gånger. Har precis skapat en egen blogg :)

http://annaaaaajoh774.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Skapa flashcards