Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Tesen - 2 januari 2010 23:33

Är nu åter hemma efter 2 veckor med sol, bad, god mat o underbart sällskap!!

Som vanligt blir det alltid lite kaos när släkten kommer ihop sig.. Fast på ett väldigt bra sätt!!! Många skratt, många minnen o många roliga människor har jag mött på denna resa!!


  • Mimimiiimi mannen med nötterna!
  • Svenska Hula Hula Karolina.
  • Pojkarna i baren. Underbara pojkar!
  • Sam the one and only.
  • Marty som hade en sån dålig hals att han bara kunde rappa, jo tjena.
  • Danskarna, jag försod inte ord, men rolig va dom.
  • Elias från Granloholm. (Haha)
  • The Boss.
  • Stölder av blåa bollar o gitarrbrillor.
  • Buggdanser med servitörer, syster o en konstig kille.
  • Alla smygsvängar bakom baren.

Så underbart roligt!! Ett stort tack till min familj som gjorde denna resa till nått väldigt speciellt!! Tack!!


En extra stor eloge till min kära FRU som verkligen förgyller mina dagar. Hon e den mest fantastiska människa jag har fått äran att lära känna!! Min Fru!!


  

*Min Fru o jag innan Garbos*


  

*Min söta mamma som fick besök klockan halv ett på natten

dagen hon fyllde 50!! Inte riktigt uppskattat, men efter

födelsedagsölen blev hon glad*


*Jag o fina mamma på Garbos för att

fira hennes födelsedag*  


  

*Frukost, lunch o mellis!!

Haha*


*Den otroligt äckliga medicinen jag fick för min hosta

(när jag insåg att cigg o Bacardi Breezer inte funkade).

Den ser ut o smakar som nått giftigt.*  


 

Det finns bara glada minnen i mitt hjärta nu! O en enorm tacksamhet att verkligen få vara FRU Nygren!! Tack mitt hjärta, du betyder allt!!!


Nu har jag varit vaken i drygt ett o ett halvt dygn, så nu ska här sovas!! Gott natt världen!


Puss o Kram

Skapa flashcards