Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Tesen - 5 januari 2010 21:34

Idag har det varit en helt okej dag, om man bortser från nu.. Det har bara kommit över mig några gånger att det skulle vara gott med en cigg, inte alls som tidigare dagar!! Väldigt skönt om det ska börja släppa lite nu!!! Har jag snart klarat 72 timmar så ska jag klara resten av livet oxå!! Haha


Så idag, vad har hänt?? Jo, vi har varit barnvakt åt finaste Leia!! Gofisen. Den sedvanliga 15 minuters "jaggråtereftermamma mestbarasomenprotest" o sen va det bra!! Hon e ju så "enkel" o ha o göra med. Ett väldigt lättsamt barn!! O gulligt!! Haha!!


*Se hur fin jag e*


*Malin äter upp mig. Men gud va roligt!!!*


   

*Ge mig en mobil o ett täcke o jag har huuur roligt som helst*


    

*Kolla puppyeyesen!! Inte undra på att hon e söt!!*


 

*Sötfis!!*



Efter lite Leiatid va det dax o bege sig till Birsta för lite skoshopping!! Hittade ett par stövlar för över 1000 kr   .. Stod o funderade länge, sen tänkte jag - Va fan, nått ska jag ha för att jag slutat röka!!! Så nu är jag en nöjd ägare av ett par skitsnygga stövlar (o en jacka som jag köpte igår)!!! Lyllos mig!!


Resten av dagen har bestått i att ligga så mycket som möjligt o sova i soffan!!

Nu sitter jag här med en kall öl, vatten o cola, eftersom jag tydligen har lite svårt o bestämma mig.. Haha. Resten av kvällen ska spenderas i soffan med ingentinget!! Lovely!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards