Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Tesen - 11 januari 2010 21:55

Jag har rökt i över 15 år! Jag har INTE motionerat på över 10 år! Bara två stycken konstateranden..

Sedan den 3 januari har jag inte rökt. Idag gjorde jag ett 45 minuters spinningpass (utan att dö)!

Jag vet inte vad det är som händer med mig. Är det en antågande 30-års kris eller e det så att jag har fått lite mer insikt om att hälsa är rätt bra o ha??!! Det va faktiskt en intressant känsla o vara helt slut i benen när det va dax o kliva av cykeln. Det va även intressant o få en svettfläck mellan valkarna, utan att det har varit varmt, utan för att jag har rört mig på ett bra nyttigt sätt!! Lite äcklikt men ändå!! Haha!

Som sagt, jag börjar ana oråd!!

Har även en känsla att min stackars kropp inte kommer vilja vakna imorrn (börjar få lite indikationer på det, vid rumptrakten. Haha)!! Skam den som ger sig, nu jävlar e det järnet som gäller!!! Får se hur kroppen är men det lutar åt ett bodypumppass imorrnkväll!!

Ska man knäcka sig, ska man göra det ordentligt!!


Puss o Muskel

Ovido - Quiz & Flashcards