Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Tesen - 12 januari 2010 17:30

Jag förstår inte varför jag inte har ont! Visst e jag lite mör men ingen värk i muskler, ingenting! Vilket gör att jag börjar fundera om jag tränade rätt igår (vilket jag garanterat gjorde eftersom vi hade ögonen på oss av instruktören hela tiden), eller om jag ens va o tränade!! Förvirrande!

Ikväll blir det iaf ett Bodypump pass:


  • BODY PUMP tränar du kroppens alla större muskelgrupper som rygg, bröst, ben, axlar, armar och mage. Du använder en skivstång och avgör själv hur tunga vikter du vill ha. Möjligheten att anpassa träningen efter din egen förmåga göra att du kan träna BODY PUMP oavsett träningserfarenhet. BODYPUMP BAS för dig som vill slipa tekniken eller aldrig testat passet förr.

Låter ju lovande (för en katastrofal träningsvärk imorrn). Men hur kommer det att gå för min stackars axel?? Får försöka lösa problemet. Vill ju inte börja få ont o skita i o träna, nu när jag faktiskt ser positivt på det!! Fast allt lär väl rasa imorrn iaf.. Dag 2 efter spinnig o dag 1 efter pump! Borde vara riktigt illa däran av träningsvärk imorrn!!


Vill bara tillägga att jag har aldrig blivit så väl bemött o varmt mottagen på nått ställe som på Helex!! Att inte behöva känna sig dum eller "hjälplös"! Igår så va det bara o be om hjälp o allt bara löste sig. Tjejen tyckte det va roligt att det va första gången. Vi möttes lixom inte av en suck o ett -Vad gör dom här. Utan ett leende o en väldigt hjälpsam, förklarande o stöttande tjej!! Det e sånt som gör att det blir roligt o träna!!


Jag vet att jag låter så jäkla positiv osv, men jag lovar det kommer lägga sig. Fast jag tänkte passa på o ha roligt nu när det känns så iaf!!


Puss o Kram


Ovido - Quiz & Flashcards