Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Tesen - 17 januari 2010 12:57

Vaknade till runt klockan nio o tänkte, nä jag sover en liten stund till!! Lyckades somna om tycker att jag vaknar efter en halvtimme.. Vänder mig om o ser Fruns stora ögon som tittar på mig!

Jag fråga henne:

-Vad gör du vaken nu?

Hon tittar lite oförstående o säger:

- Nu? Klockan är halv ett!!

Ojdå.. Inte undra på att jag kände mig utvilad!! Haha! Längesen jag sovit så länge! Riktigt skönt va det iaf!


 

*Världens bästa o vackraste Fru* 



Igår va vi ut på Eon arena o kollade när Timrå vann över HV!! Najs, najs, najs!!

Efter hockeyn bar det i väg till Anna o Tommy ()    för kanske världens godaste middag!! Aborre, potatis o sås!! Käre värld vad jag åt! Det va så gott o äta nått annat än havregrynsgröt o ägg!! Haha! Men imorrn e det tillbaka till den "nyttiga" kosten igen!



Idag är det bara en slappardag!! Har ju precis vaknat o nu ska jag hämta kaffe o lägga mig i sängen o läsa andra boken om Edward!! Lyckliga jag! Edward, min ohemlige, hemlige älskare!! Haha!! Min fru börjar komma mig på spåren... Tihi!!

Vi femsnåret ska vi ta oss en prommis till Skönsmon, där det vankas familjemiddag men alla kidsen!! Läntar efter småfisarna, så det ska bli skönt o träffa dom ikväll!! Fasters småhjärtan!!


  

*Fasters småhjärtan*


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards