Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Tesen - 21 januari 2010 19:24

Ha ha, idag hann jag med (kom dit en halvtimme innan passet bara för att vara garderad).. Skrattade lite när jag insåg att det fanns 3 stycken biljetter kvar när vi kom!! Lovely! Herregud va roligt det va. Lika jobbigt som spinning men ack så mycket roligare!


  • Indoor Walking är den allra senaste formen av gruppträning som ger betydligt mer än traditionell konditionsträning!
  • Träningsformen är enkel och anpassad för alla.
  • Indoor Walking är en säker och effektiv träningsmetod där hela kroppen tränas. Dessutom ger träningen hög förbränning och syreupptagning.

Så det så!! Haha!


Då har man bokat upp veckorna då med träning!

Måndag: Spinning

Tisdag: BodyPump

Onsdag: Rast vila.

Torsdag: IndoorWalking.

Fredag o --->: Helg!


Känns helt okej!!! Kanske man kan lägga på ett pass i veckan lite längre fram när man börjar få lite muskler!!


Puss o Kram

Av Tesen - 21 januari 2010 12:40

.. tanken på mitt drömhus får jag sondera terrängen på andra objekt!!

Har hittat 2 stycken jag/vi mycket väl kan tänka mig o rota mig i...


Storgatan 57 känns väldigt okej!!! Här i köket skulle jag verkligen kunna bo!!

Sveavägen 29 känns oxå väldigt okej..


Vilken röstar ni på????


Synd bara att det e så jäkla mycket pyssel runt allt som har med en flytt o göra.. Vad mycket roliga o enklare det hade varit o bara knäppt med fingrarna så hade allt löst sig!!!

Vi får väl se vart livet för oss. Vi har ju ingen panik o hitta nått egentligen!! Fast har man väl börjat fundera är det väl svårt o släppa tanken på något större kanske..


Det kanske e dax o bli stor på riktigt nu! Vi är  ju ändå gifta!! Haha!


Puss o Kram

Av Tesen - 21 januari 2010 07:01

Nu har jag snorat sen oktober!! Av o till, fast mest till!! Hur länge ska man behöva hålla på?? När fan ger kroppen upp o blir frisk?? Jag klär på mig ordentligt. Jag äter ordentligt. Jag gör tusan iget alls för att locka fram lite snor.. Men nä, ska man få vara frisk?? Tydligen inte!!

Jag är/blir så trött!!! O gnällig!! O det kommer inte bli bättre!!

Taktikbyte. Jag ska gnälla borrt skiten från mig kropp!!!

Jävla skitförkylning!!!

Ovido - Quiz & Flashcards