Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Tesen - 1 februari 2010 07:27

Riktigt jäkla kallt! Bara 24 grader ute, skit oxå! Vilket betyder att mitt jäkla ansikte kommer vilja göra en "faceoff" så fort jag visar mig ute!! Mitt stackars ansikte håller för tusan på o lossna ändå.. Jag blir verkligen trött, riktigt trött på denna jäkla vinterskit! Nu vill jag ha vår! Sitta ute på ballisen i solen med täckisarna o dricka kaffe!! Lovely!

Nu har jag satt tankestatus för dagen.. Gnälligare än gnälligast!!

Idag e det rätt mycket på planeringen, så jag hoppas att det kanske går o bli lite positiv nångång idag.. Det e väl bara o hålla tummarn!


Nu ska jag ge mig ut i den arktiska kylan o leta reda på bilen o bege mig till jobbet, om nu bilen vill starta eftersom den fryser den oxå förmodligen!

Skitväder!!!!


Puss o Gnäll

Ovido - Quiz & Flashcards